گورمن: اپل مک بوک ایر ۱۵ اینچی را در WWDC معرفی می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ -اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان هر سال خود، بارها نشان داده که این رویداد را صرفا ویژه معرفی محصولات نرم‌افزاری نمی‌بیند، بلکه بسیار محتمل است که هرساله در این مراسم شاهد رونمایی از دستگاه‌های مختلف باشیم و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گورمن: اپل مک بوک ایر ۱۵ اینچی را در WWDC معرفی می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری،به گفته مارک گورمن افشاگر معتبر، اپل قصد دارد مک بوک ایر ۱۵ اینچی شایعه شده را در WWDC 2023 معرفی کند. انتظار می‌رود این لپ تاپ در کنار هدست واقعیت ترکیبی، tvOS 17، watchOS 10، iOS 17 و macOS 14 رونمایی شود.

گورمن برخی موارد را دیروز یکشنبه در خبرنامه خود به نام Power On فاش کرد:

به عنوان بخشی از watchOS 10، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای بازگرداندن ویجت‌ها و تبدیل آنها به بخش اصلی رابط کاربری اپل واچ است. این استراتژی جدید در ماه ژوئن (خرداد) در WWDC همراه با رونمایی از مک بوک ایر ۱۵ اینچی، macOS 14، iOS 17 و البته هدست AR/VR مورد انتظار اپل رونمایی خواهد شد.

گورمن که سابقه خوبی در افشای اطلاعات در مورد محصولات اپل است، پیش‌تر گفته بود که مک بوک‌های جدید در WWDC امسال عرضه خواهند شد، اما این اولین بار است که به طور صریح تایید می‌کند که مک بوک ایر ۱۵ اینچی در این رویداد سالانه که از ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) آغاز می‌شود، معرفی می‌شود.

شایعات در مورد مک بوک ایر ۱۵ اینچی در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شد و طبق گزارش‌ها، تولید پنل‌های نمایشگر برای این لپ تاپ در ماه‌های اخیر با نزدیک شدن به عرضه آن افزایش یافت. به گفته مینگ چی کو تحلیلگر معروف اپل، به مانند مک بوک ایر ۱۳ اینچی، مدل اولیه مک بوک ایر ۱۵ نیز از تراشه استاندارد M2 با پیکربندی‌های مختلف پردازنده گرافیکی استفاده می‌کند.

به نظر نمی‌رسد هیچ تغییری در طراحی مک بوک ایر ۱۵ اینچی، به جز بزرگتر شدن اندازه صفحه نمایش رخ دهد. مدل ۱۳ اینچی دارای بریدگی در نمایشگر، دوربین 1080p، پورت شارژ مگ سیف ۳، دو پورت USB-C/Thunderbolt 3، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، مجیک کیبورد با سوییچ قیچی به همراه تاچ آیدی، مجیک ترک پد فورس تاچ با گزینه‌های رنگ مشکی، خاکستری، طلایی روشن و نقره‌ای است.

اپل سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۲۲ از مک بوک ایر ۱۳ اینچی با تراشه M2 رونمایی کرد و با توجه به روالی که از این شرکت سراغ داریم، بسیار محتمل است که در رویداد خرداد ماه شاهد معرفی مک‌های جدید باشیم.

اگر علاقه‌مند به این هستید که بدانید در WWDC امسال احتمال معرفی چه دستگاه‌هایی وجود دارد، مطلب ما در این مورد را از دست ندهید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما