مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل دو گزینه تراشه برای خرید خواهد داشت

اقتصاد ۱۰۰ - مینگ چی کو امروز اظهار کرده که اپل قرار است برای مک بوک ایر ۱۵ اینچی خود از دو نوع تراشه M2 استفاده کند که انتخاب آن بر عهده مشتری باشد.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل دو گزینه تراشه برای خرید خواهد داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری،به گفته مینگ چی کو افشاگر معروف اپل، مدل ۱۵ اینچی مک بوک ایر آینده اپل با دو نوع تراشه M2 قابل پیکربندی خواهد بود.

در یک توییت که کو امروز منتشر کرده، گفته که انتظار دارد مک بوک ایر جدید با دو گزینه تراشه M2 که تعداد هسته‌های متفاوتی مانند مدل ۱۳ اینچی موجود دارند، در دسترس باشد. این خبر به عنوان یک تجدید نظر در پیش‌بینی قبلی خود کو صورت منتشر شده که گفته بود مک بوک ایر ۱۵ اینچی می‌تواند با تراشه‌های M2 یا M2 Pro قابل خریداری باشد.

مک بوک ایر ۱۳ اینچی با تراشه M2 که اپل سال گذشته عرضه کرد، در انواع پردازنده گرافیکی ۸ و ۱۰ هسته‌ای موجود است و مدل M1 متعلق به سال ۲۰۲۰ نیز با گزینه‌های پردازنده گرافیکی ۷ و ۸ هسته‌ای در دسترس است. بنابراین مک بوک ایر ۱۵ اینچی از نظر مشخصات تراشه احتمالا شبیه به مدل ۱۳ اینچی خواهد بود.

کو همچنین تایید کرده که این محصول جدید به صراحت به عنوان مک بوک ایر ۱۵ اینچی در خط تولید اپل معرفی می‌شود (برخی گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که شاید این لپ تاپ ۱۵ اینچی جدید اپل در دسته‌ای به جز ایر قرار گیرد). او انتظار دارد این دستگاه در سال ۲۰۲۳ به فروش ۵ تا ۶ میلیون واحدی برسد. مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ هم اخیرا گزارش داده که مک بوک ایر ۱۵ اینچی در WWDC امسال در ماه ژوئن (خرداد ماه) معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما