پوکو F5 با طراحی جذاب در تصاویر واقعی دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ -سری قاتل پرچمدار شیائومی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

پوکو F5 با طراحی جذاب در تصاویر واقعی دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،همانطور که می‌دانیم، برند شیائومی اخیرا با انتشار تیزرهایی رسما اعلام کرد که نسل جدید سری قاتل پرچمدار این برند موسوم به سری پوکو F5 در تاریخ ۹ مه مصادف با ۱۹ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. نسخه استاندارد این سری موسوم به پوکو F5‌ قرار است به عنوان نسخه‌ ری‌برند و بازار جهانی گوشی محبوب ردمی نوت ۱۲ توربو عرضه شود. تا به امروز گزارش‌های زیادی پیرامون این گوشی هوشمند منتشر شده است که حالا براساس جدیدترین آن‌ها، تصاویری واقعی از پوکو F5‌ به اشتراک گذاشته شده است که طراحی جذاب آن را نشان می‌دهند. 

طبق این گزارش، مدیر شعبه هندی برند پوکو امروز تصاویری از دو مدل مشکی و سفید رنگ پوکو F5 را در حساب رسمی توئیتری خود به اشتراک گذاشته است. طراحی موجود این تصاویر به روشنی تایید می‌کند که پوکو F5 نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ توربو خواهد بود. دو رنگ مشکی و سفید پوکو F5‌ به ترتیب Crabon و Snowstorm نام خواهد داشت. 

گزارش‌های مختلف اذعان داشته‌اند که گوشی جدید برند پوکو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. البته شیائومی اخیرا تایید کرد که پوکو F5‌ در کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داحلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز به فروش خواهد رسید. 

انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار پوکو F5 نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 خواهد بود. پنل پشتی میان‌رده شیائومی میزبان دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما