کوالکام تراشه به کار رفته در پوکو F5 را تایید کرد

اقتصاد ۱۰۰ -گوشی جدید پوکو به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو مجهز خواهد بود.

کوالکام تراشه به کار رفته در پوکو F5 را تایید کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،هفته گذشته گوشی قاتل پرچمدار جدید برند شیائومی موسوم به پوکو F5 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. به تازگی نیز یک گوشی هوشمند متعلق به برند شیائومی در گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره خواهد برد. در این راستا، گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که این دستگاه نسخه استاندارد سری پوکو F5 خواهد بود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، حساب رسمی شعبه هندی کوالکام در توئیتر به طور رسمی تایید کرد که پوکو F5 به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو مجهز خواهد شد. با توجه به این موضوع، پوکو F5 به اولین گوشی بازار هند بدل خواهد شد که با تراشه میان‌رده کوالکام همراه می‌شود. غول تراشه‌سازی آمریکایی ادعا کرده است که اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو در مقایسه با نسل قبلی یعنی اسنپدراگون ۷ نسل یک حدود ۵۰ درصد عملکرد بهتر در پردازش‌های فنی، ۱۳ درصد مصرف انرژی پایین‌تر و دو برابر عملکرد بهبودیافته در عملکرد هوش مصنوعی خواهد داشت. 

شایان ذکر است پوکو F5 به احتمال زیاد به عنوان نسخه‌ ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ توربو که در حال حاضر تنها در بازار چین به فروش می‌رسد، روانه بازار خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود مشخصات فنی این دو گوشی مشابه یکدیگر باشد. 

از نظر مشخصات فنی، پوکو F5 از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و عمق رنگی ۱۲ بیتی بهره خواهد برد. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. انرژی موردنیاز پوکو F5 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید شیائومی احتمالا در دو کانفیگ حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو F5 احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و آبی و با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. چندی پیش نیز برند شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که پوکو F5 در حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما