گلکسی اس ۲۳ FE‌ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

اقتصاد ۱۰۰ - گزارشی جدید ضمن تایید عرضه گلکسی اس ۲۳ FE ادعا می‌کند این گوشی با دوربین بهبودیافته عرضه خواهد شد.

گلکسی اس ۲۳ FE‌ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ماه گذشته، گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر این که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که در مقایسه با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۱ FE پیشرفتی چشمگیر محسوب می‌شود. حالا اما به تازگی گزارشی جدید منتشر شده است که  بهبود دوربین گلکسی اس ۲۳ FE‌ را تایید می‌کند. 

وبسایت GalaxyClub ضمن نقل‌قول از یک منبع آگاه اعلام کرده است که گلکسی اس ۲۳ FE‌ از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. به علاوه، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی میان‌رده سامسونگ همان سنسور مشابه به کار رفته در گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۳ است. البته در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی اس ۲۳ FE از چند دوربین بهره خواهد برد و چه بهبودهایی در انتظار دیگر دوربین‌های این گوشی خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۱ FE از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو برخوردار است. 

شایان ذکر است که گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود. کانفیگ‌های گوشی موردانتظار سامسونگ شامل دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که این گزارش اذعان می‌کند گلکسی اس ۲۳ FE چند ماه پس از معرفی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ رونمایی خواهد شد. در این راستا، شایعه‌ای اخیرا اعلام کرد که گوشی‌های تاشو سامسونگ اواخر ماه ژوئیه معرفی خواهند شد. با توجه به این موضوع، گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا اواخر سال ۲۰۲۳ و یا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. 

 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما