تصاویری از پیکسل بادز A در رنگ آبی آسمانی منتشر شدند

اقتصاد ۱۰۰ - در امروز شاهد انتشار تصاویری از ایرفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز A گوگل در یک رنگ جدید هستیم.

تصاویری از پیکسل بادز A در رنگ آبی آسمانی منتشر شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت گوگل در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱، از ایرفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز A در رنگ‌های سفید و سبز رونمایی کرده و نسخه مشکی-رنگ آنها نیز در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ روانه بازار شدند. اکنون نیز به نظر رسیده که این شرکت قصد عرضه ایرفون‌های مقرون به صرفه خود در رنگ جدیدی را دارد.

بلاگ آلمانی «WinFuture» به تازگی تصاویری را از این ایرفون‌ها در رنگ‌ آبی آسمانی منتشر کرده که شباهت زیادی به نسخه آبی رنگ گوشی میان رده پیکسل 7a دارند. نسخه آبی-رنگ این ایرفون‌ها، از نظر سخت افزاری تفاوتی با نمونه‌های دیگر آن نداشته و تنها شاهد عرضه پیکسل بادز A در رنگ جدیدی خواهیم بود.

به ادعای منبع این تصاویر، پیکسل بادز A در رنگ آبی آسمانی قیمت ۹۹ یورو را داشته و پس از معرفی آن طی رویداد گوگل I/O 2023 در روز ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت)، روانه بازار خواهد شد. گوگل به احتمال زیاد در رویداد ذکر شده، از گوشی میان رده پیکسل 7a و نخستین گوشی تاشو خود یا همان پیکسل فولد نیز رونمایی ‌می‌کند.

درباره رنگ جدید گوگل پیکسل بادز A چه فکر می‌کنید؟ آیا رنگ آبی آسمانی به کار رفته توسط گوگل در این ایرفون و همچنین گوشی میان رده پیکسل 7a را می‌پسندید؟

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما