پیکسل 7a با تراشه تنسور G2 در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد

اقتصاد ۱۰۰ -میان‌رده گوگل با کسب امتیازهای قابل توجه عملکرد قدرتمندی از خود در گیک‌بنچ نشان داده است.

پیکسل 7a با تراشه تنسور G2 در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،گوگل احتمالا از نسل جدید میان‌رده خود موسوم به پیکسل 7a در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O رونمایی خواهد کرد. این رویداد موردانتظار در تاریخ ۱۰ مه سال جاری میلادی مصادف با ۲۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد. قبل از رونمایی رسمی، طراحی و اکثر مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، پیکسل 7a امروز با عملکرد فنی قابل توجه در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. 

طبق آنچه در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ ذکر شده است، پیکسل 7a به تراشه تنسور G2 مجهز خواهد بود. این تراشه پرچمدار که در سری پیکسل ۷ نیز به کار رفته است قادر است به فرکانس حداکثری ۲٫۸۵ گیگاهرتزی دست پیدا کند. تراشه هشت هسته‌ای گوگل از دو هسته با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتزی، دو هسته با فرکانس ۲٫۳۵ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد. برای تسک‌های گرافیکی، تراشه تنسور G2 به پردازنده گرافیکی Mali-G710 مجهز شده است. 

پیکسل 7a با حافظه رم ۸ گیگابایتی در گیک‌بنچ قرار گرفته است که تنها کانفیگ حافظه رم آن محسوب می‌شود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، این گوشی به ترتیب امتیازهای قابل توجه ۱۳۸۰ و ۳۰۷۱ را به خود اختصاص داده است. با کسب این نتایج، پیکسل 7a یک میان‌رده قدرتمند خواهد بود که قادر است تسک‌های پردازشی مختلف را به راحتی انجام دهد. 

براساس شایعات قبلی، گوشی گوگل از نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز پیکسل 7a‌ توسط باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ باسیم ۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما