تصاویر رندری رسمی پوکو F5 پرو قبل از رونمایی لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ -سری موردانتظار پوکو F5 در تاریخ ۱۹ اردیبهشت معرفی خواهد شد.

تصاویر رندری رسمی پوکو F5 پرو قبل از رونمایی لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری،روز گذشته، برند شیائومی رسما تایید کرد که سری قاتل پرچمدار پوکو F5 در تاریخ ۹ مه سال جاری میلادی مصادف با ۱۹ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. این سری گوشی‌های هوشمند که شامل دو مدل پوکو F5 و پوکو F5 پرو می‌شود روانه بازارهای جهانی خواهد شد. حالا در فاصله دو هفته مانده به رونمایی رسمی، امروز رندرهای تبلیغاتی پوکو F5 پرو در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی آن را در همه زوایا نشان می‌دهند. به علاوه، تصویری واقعی نیز از گوشی جدید شیائومی فاش شده است که برخی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند. 

همانطور که در تصاویر رندری پوکو F5 مشخص است، گوشی پوکو در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. از آنجایی که پوکو F5 پرو نسخه بازار جهانی ردمی K60‌ محسوب می‌شود، انتظار می‌رود این گوشی نیز در دو رنگ سبز و آبی نیز عرضه شود. حالا اما ظاهرا شیائومی قصدی برای فروش پوکو F5 پرو در رنگ‌بندی اشاره‌شده ندارد. 

پنل پشتی پوکو F5 پرو میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که در ماژول دوربین مستطیلی‌شکل جای گرفته است. در پنل جلویی نیز نمایشگر حفره‌دار دیده می‌شود که طراحی آن تفاوتی با گوشی ردمی K60‌ ندارد. در سمت راست بدنه پوکو F5 پرو نیز کلید‌های فیزیکی پاور و کنترل حجم صدا قرار گرفته‌اند. برای قرارگیری راحت‌تر گوشی در دست، لبه‌های پنل پشتی مقداری خمیدگی دارد. خوشبختانه پوکو F5 پرو از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره خواهد برد. 

پوکو F5 پرو لایه پلاستیکی دستگاه دیده می‌شود که برخی از مشخصات فنی روی آن حک شده است. در این راستا، پوکو F5 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. نمایشگر امولد این گوشی نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی خواهد کرد. منبع تغذیه پوکو F5 پرو باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ باسیم ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. به مانند ردمی K60، سیستم دوربین پوکو F5 پرو نیز شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود که با دو لنز ماکرو و فوق عریض همراه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه استاندارد سری یعنی پوکو F5 نیز به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی نوت ۱۲ توربو معرفی خواهد شد. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو، نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را نام برد. 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما