تصاویر واقعی پیکسل 7a دو رنگ جذاب مشکی و آبی آن را نشان می‌دهند

اقتصاد ۱۰۰ -به تازگی تصاویری از میان‌رده گوگل فاش شده است که شامل جعبه و رنگ‌بندی آن می‌شود.

تصاویر واقعی پیکسل 7a دو رنگ جذاب مشکی و آبی آن را نشان می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری،در چند ماه گذشته، میان‌رده موردانتظار گوگل موسوم به پیکسل 7a موضوع بحث گزارش‌ها و شایعات بسیاری بوده است که طراحی و مشخصات فنی این گوشی را فاش ساخته‌اند. در این راستا، به تازگی تصاویر واقعی جدیدی از پیکسل 7a در اختیار کاربران قرار گرفته است که دو رنگ زیبا آبی و مشکی آن را نشان می‌دهند. 

افشاگری برجسته به نام SnoopyTech تصاویر واقعی پیکسل 7a‌ را در دو توئیت جداگانه به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر، میان‌رده گوگل در دو رنگ به نام‌های Arctic Blue (آبی) و Carbon (مشکی) مشاهده می‌شود. این تصاویر همچنین جعبه فروش پیکسل 7a را نشان می‌دهند که طراحی ساده‌ای دارد و تصویر پنل پشتی گوشی بر روی آن حک شده است. اطلاعات دیگری از پیکسل 7a در این گزارش ذکر نشده است ولی به لطف شایعات پیشین، دید کاملی از گوشی جدید گوگل در اختیار داریم. 

شایان ذکر است طبق شایعات قبلی، گوگل پیکسل 7a از تراشه تنسور G2 بهره خواهد برد که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 همراه خواهد شد. البته ناگفته نماند که برخلاف اکثر گوشی‌های میان‌رده بازار، گوشی جدید گوگل در کانفیگ‌های مختلف عرضه نخواهد شد. پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که پیکسل 7a از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. منبع تغذیه این گوشی باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم ۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گزارش شده است که پیکسل 7a‌ با برچسب قیمتی ۴۹۹ دلاری روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود میان‌رده گوگل در تاریخ ۲۰ اردیبهشت و در طی کنفرانس توسعه دهندگان I/O معرفی شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما