پیکسل 7a در تصاویر واقعی جدیدی دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - مدل میان‌رده سری پیکسل ۷ از زبان طراحی مشابه برادرهای بزرگ‌تر خود بهره می‌برد.

پیکسل 7a در تصاویر واقعی جدیدی دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،همانطور که در این تصاویر مشخص است، پیکسل 7a از طراحی مشابه پیکسل ۷ برخوردار خواهد بود. در این راستا، این گوشی از نمایشگر حفره‌دار، پنل پشتی خمیده و نوار فلزی ماژول دوربین برخوردار خواهد بود. البته حاشیه نمایشگر پیکسل 7a در مقایسه با نسخه استاندارد سری پیکسل۷ مقداری ضخیم‌تر خواهد بود که البته با توجه به میان‌رده بودن آن قابل چشم‌پوشی است.

پیکسل 7a که در این تصاویر حاضر است با شناسه مدل GHL1X همراه خواهد بود. همچنین این تصاویر تایید می‌کنند که این گوشی به حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 ساخته شده توسط سامسونگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (احتمالا UFS 3.1) مجهز خواهد بود. پیکسل 7a در بخش پاییین خود نیز میزبان درگاه USB-C و محفظه سیم‌کارت خواهد بود. 

شایان ذکر است که پیکسل 7a از نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. قلب تپنده این دستگاه نیز به احتمال زیاد تراشه اختصاصی تنسور G2 خواهد بود. در پنل پشتی پیکسل 7a احتمالا سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX787 و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود برای اولین بار در سری پیکسل a،‌ نسخه میان‌رده پیکسل ۷ از شارژ بی‌سیم ۵ واتی پشتیبانی کند. 

در نهایت باید اشاره کرد پیکسل 7a به احتمال زیاد در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل که در ماه مه سال جاری میلادی برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز