ایسوس ذنفون ۱۰ احتمالا دیگر یک گوشی کامپکت نخواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ -مشخصات فنی و زمان‌بندی رونمایی پرچمدار جدید ایسوس در طی گزارشی فاش شد.

ایسوس ذنفون ۱۰ احتمالا دیگر یک گوشی کامپکت نخواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام، سال گذشته، ایسوس نسل جدید پرچمدار کامپکت خود موسوم به ذنفون ۹ را برای بازارهای جهانی عرضه کرد که مورد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران قرار گرفت. این گوشی قدرتمند به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، نمایشگر ۵٫۹ اینچی فول اچ‌دی پلاس، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز بخشی از مشخصات فنی و زمان‌بندی معرفی نسل جدید این پرچمدار موسوم به ذنفون ۱۰ فاش شد. برخلاف نسل‌های قبلی، به نظر می‌رسد ذنفون ۱۰ دیگر یک گوشی کامپکت نخواهد بود و از نمایشگر بالای ۶ اینچ بهره می‌برد. 

طبق این گزارش که توسط وبسایت PriceBaba به اشتراک گذاشته شده است، ایسوس ذنفون ۱۰ از نمایشگر ۶٫۳ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. قلب تپنده این پرچمدار نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که احتمالا با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

انرژی موردنیاز برای سخت‌افزار ذنفون ۱۰ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین خواهد شد. به علاوه، پرچمدار جدید ایسوس به سیستم خنک‌کننده مایع مجهز خواهد بود تا فرآیند دفع حرارت حاصل از فعالیت تراشه به خوبی انجام شود. این گوشی همچنین با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. شاید بتوان برجسته‌ترین ویژگی ذنفون ۱۰ را دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن دانست که از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی خواهد کرد. به مانند نسل‌های قبلی، گوشی جدید ایسوس با گواهی ضد آب و گرد و غبار IP68 همراه خواهد بود. این گزارش همچنین اذعان داشته است که ذنفون ۱۰ در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که اگر این گزارش به حقیقت بپیوندد، ذنفون ۱۰ به اولین گوشی ایسوس بعد از نسخه‌های ذنفون ۸ و ۹ بدل خواهد شد که از طراحی کامپکت فاصله می‌گیرد و با زبان طراحی فبلت‌ها عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد با بزرگ‌تر کردن نمایشگر توجه کاربران بیشتری را به سوی محصول خود جلب کند چرا که اکثر خریداران گوشی‌های هوشمند به دنبال نمایشگر بزرگ هستند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز