ردمی‌ نوت 12 4G با قیمتی کمتر از 180 دلار عرضه می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ سری ردمی نوت 12 در حال حاضر در بازار جهانی عرضه می‌شود و با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شده است. کل این مجموعه دارای مشخصات چشمگیر است و شامل اتصال 5G و قیمتی رقابتی می‌باشد.

ردمی‌ نوت 12 4G با قیمتی کمتر از 180 دلار عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ، Sudhanshu Ambhore، افشاگر معروف در توییتر رندرهای ردمی نوت 12 4G را به اشتراک گذاشت. تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند که این گوشی 4G از زبان طراحی دو عضو دیگر این خانواده پیروی میکند. این دستگاه بدنه‌ای صاف دارد و در پشت قاب آن یک ماژول دوربین مستطیلی به چشم می‌خورد که از سه دوربین به‌علاوه یک فلاش LED میزبانی می‌کند. داخل این ماژول، سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو حضور دارد.

ردمی نوت 12 4G مجهز به صفحه نمایشی تخت با حفره‌ای در مرکز آن برای میزبانی از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر ایده‌آل به‌نظر می‌رسد. به طور کلی، با توجه به این واقعیت که قیمت این گوشی زیر 180 دلار (15000 روپیه) خواهد بود، مشخصات آن کاملاً پرمیوم به نظر می‌رسد.

عرضه ردمی‌ نوت 12

افشاگر مذکور تصویر زنده‌ای نیز از این گوشی به اشتراک گذاشت که بخش «About phone» آن را نشان می‌دهد. این تصویر نشانگر این است که ردمی نوت 12 4G از تراشه کوالکام اسنپدراگون 685 که هنوز منتشر نشده است، بهره می‌برد. طبق اطلاعات منتشر شده، این تراشه نسخه‌ اورکلاک‌شده‌ Snapdragon 660 کوالکام است. علاوه بر این، این گوشی با 4 گیگابایت رم و 3 گیگابایت رم مجازی روانه بازار خواهد شد. این دستگاه MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد.

شایعات قبلی نیز به صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی اشاره می‌کنند. تاریخ عرضه ردمی‌ نوت 12 4G هنوز مشخص نشده است و ما امیدواریم که در روزهای آینده اطلاعات دقیق‌تری درمورد آن منتشر شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما