بیتس استودیو بادز پلاس در مرجع FCC رویت شد

اقتصاد ۱۰۰ - هدفون جدید بیتس با نام +Studio Buds از نظر ظاهری و کارایی شبیه به مدل اصلی خود خواهد بود که بهبودهایی را تجربه می‌کند.

بیتس استودیو بادز پلاس در مرجع FCC رویت شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از بیتس استودیو بادز ۲۰۲۱، به نام بیتس استودیو بادز پلاس است و بر اساس این موضوع که اپل پرونده‌های FCC را برای این محصول ارسال کرده است، به احتمال قوی عرضه آن نزدیک است. در پرونده‌های امروز دو لیست وجود دارد که هر کدام مربوط به یکی از هدفون‌های دارای بلوتوث است که البته روالی مرسوم است.

ما برای اولین بار در ماه مارس و پس از معرفی نسخه نامزد انتشار iOS 16.4 در مورد بیتس استودیو بادز پلاس شنیدیم. طبق جزییات به دست آمده توسط نشریه MacRumors، بیتس استودیو بادز پلاس هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملکرد شبیه به بیتس استودیو بادز خواهد بود.

این هدفون همچنان از تراشه Beats استفاده خواهد کرد، اما اپل در حال برنامه‌ریزی برای افزودن حالت بهبود یافته حذف نویز فعال و شفافیت صدا به بیتس استودیو بادز پلاس است.

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه اپل قصد دارد این محصول را چه زمانی عرضه کند یا قیمت آن به چه میزان است، به بیرون درز نکرده، اما با توجه به گزارش امروز احتمال می‌رود که عرضه هدفون جدید بیتس بسیار نزدیک باشد و در مورد قیمت هم نسبت به بیتس استودیو بادز فعلی ۱۵۰ دلاری، به نظر می‌رسد شاهد افزایش نسبی قیمت این محصول جدید باشیم.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما