نسخه دمو Chainsaw بازی Resident Evil 4 Remake در دسترس کاربران قرار گرفت

اقتصاد ۱۰۰ - استودیو «کپکام» (Capcom)، نسخه دمو بازی Resident Evil 4 Remake را با نام Chainsaw Demo را برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و رایانه شخصی منتشر کرد.

نسخه دمو Chainsaw بازی Resident Evil 4 Remake در دسترس کاربران قرار گرفت

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ، بالاخره طرفداران سری «رزیدنت اویل» (Resident Evil) چنین فرصتی را دارند تا دموی بازی مورد انتظار Resident Evil 4 Remake را تجربه کنند. این نسخه محدود که تحت عنوان Chainsaw Demo منتشر شده، برخلاف سایر دموهای شرکت «کپکام»، از محدودیت زمانی برای انجام آن برخوردار نخواهد بود.

دموی Chainsaw بخشی از مرحله اول بازی Resident Evil 4 را به نمایش می‌گذارد. مرحله‌ای که کاراکتر «لئون کندی» (Leon Kennedy) برای اولین بار وارد روستایی در منطقه اروپا می‌شود. «لئون کندی» به تدریج با موقعیت‌های کابوس‌وار و ترسناکی در روستا مواجه می‌شود. در این دموی «ویژه»، بازیکنان با کنترل کاراکتر «لئون کندی»، با مرد اره‌ای مبارزه می‌کنند. لازم به ذکر است Capcom برای نسخه‌های بازسازی RE2 و RE3 دموهایی پیش از عرضه آن‌ها منتشر کرده بود.

در راستای انتشار دمو بازی Resident Evil 4، شرکت «کپکام» به طور رسمی اعلام کرد بسته‌الحاقی رایگانی با نام RE4 VR Mode را برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر می‌کند. در آستانه عرضه بازی Resident Evil 4 Remake، «کپکام» حجم دریافتی این بازی را اعلام کرد و کاربران باید برای نصب و اجرای بازی مزبور به 67 گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. بنابراین، Resident Evil 4 Remake با عبور از Resident Evil 8، حجیم‌ترین بازی این سری محبوب به شمار می‌آید. البته میزان حجم در نسخه‌های نسل هشتمی بازی RE4 Remake می‌تواند کمتر از نسخه‌های نسل حاضر باشد.

دموی بازی Resident Evil 4

بازیکنان می‌توانند بازی Resident Evil 4 Remake را برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) پیش‌خرید نمایند. کاربران پی‌سی نسخه رایانه شخصی این بازی را می‌توانند از طریق پلتفرم «استیم» (Steam) خریداری کنند. انتظار می‌رود این بازی مورد انتظار در تاریخ 24 مارس (4 فرودین 1402) در بازار عرضه شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما