ترک افراد رده بالای استودیو توسعه‌دهنده Halo در هفته‌های اخیر

اقتصاد ۱۰۰ -طبق اخبار منتشر شده اخیر، و همچنین طبق گفته‌های بلومبرگ Joseph Staten توسعه دهنده قدیمی و کهنه کار سری بازی‌های Halo قرار است.

ترک افراد رده بالای استودیو توسعه‌دهنده Halo در هفته‌های اخیر

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،استودیوهای انتشارات Xbox Game بپیوندد. او قبلا انتشارات اکس باکس را برای کار در استودیو 343 در سال 2020 ترک کرد و در ساخت Halo Infinite نیز مشارکت داشته است.

استیتن که قبلاً روی اولین عناوین اولیه Halo کار کرده بود، عمدتاً بر روی داستان و شخصیت‌ها تمرکز داشت و به عنوان سرپرست اصلی بخش campaign بازی نیز در نظر گرفته می‌شود. خبر خروج او با اخراج گسترده کارکنان در مایکروسافت مصادف شده است. در گزارش‌هایی که توسط Lords of Gaming در همین راستا منتشر شده اذعان شده که استودیو 343 Industries اخراج‌های عمده‌ای را تجربه کرده و حتی در هفته‌های گذشته افراد رده بالای این استودیو نیز از آن جدا شده‌اند.

خروج اخیر Joseph Staten به دنبال از کار برکنار شدن مدیر بخش چندنفره، استودیو و مدیر بخش مهندسی آن که به مدت 15 سال با این استودیو سابقه همکاری داشته صورت گرفته است. Halo Infinite در مراحل تولید دچار مشکلاتی نیز شده و در نزدیکی زمان انتشار نیز تاخیرهای متعددی و تغییرات در تیم رهبری آن به وجود آمده است.

استودیو halo

با این حال چندین نفر از کارکنان سابق استودیو 343 از مایکروسافت به دلیل نقش‌اش در توسعه Halo Infinite و مشکلات آن انتقاد کردند. یکی از منتقدان پاتریک رن است که به مدت 8 سال 343 کار کرده و قبل از ترک استودیو در اکتبر 2021 و پیوستن به Respawn برای کار بر روی Star Wars Jedi: Survivor، طراح بخش چندنفره Halo Infinite بود.

او در همین رابطه، اخراج‌ها در استودیو 343 را غیرضروری دانسته و اذعان کرده که وضعیت توسعه Halo Infinite باید بهتر می‌بود. او در ادامه در توییتی دلیل عدم نابسامانی در این زمینه را بی کفایتی لایه‌های مدیریتی و ایجاد فضای استرس زا در داخل استودیو عنوان کرده است.

Tyler Owens توسعه دهنده دیگر که بر روی بازی Halo 5 کار کرده و اکنون بر روی بازی Apex Legends مشغول کار است از مایکروسافت در این رابطه انتقاد کرده و اذعان کرده که مدیریت این شرکت در حال نابودی Halo که سری بازی‌های محبوب او نیز محسوب می‌شود است.

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما