نویسنده سری Mass Effect از استودیو بایوور جدا شد

اقتصاد ۱۰۰ - «مک والترز» (Mac Walters)، نویسنده شناخته‌شده و باسابقه سری بازی‌های «مس افکت» (Mass Effect)، با انتشار پستی در صفحه لینکدین خود اعلام کرد که استودیو «بایوور» (Bioware) را پس از دو دهه ترک می‌کند.

نویسنده سری Mass Effect از استودیو بایوور جدا شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،جدایی کارکنان و توسعه‌دهندگان استودیو‌های بازی‌سازی، اتفاق غیرمنتظره‌ای در صنعت بازی محسوب نمی‌شود. در همین راستا، نویسنده سری بازی‌های Mass Effect  خبر جدایی‌اش از استودیو Bioware را تایید کرد. او توضیح داد که چگونه این 19 سال گذشته یک «تجربه محتول‌کننده واقعی» برایش بوده و ترک استودیو Bioware هرگز انتخاب آسانی برای او نبوده است. متن جدایی والترز از استودیو Bioware بدین‌گونه نوشته شده است:

همان‌طور که برخی از شما می‌دانید، من در پایان سال گذشته تصمیم گرفتم استودیو بایوور را ترک کنم. این 19 سال گذشته برای من تجربه متحول‌کننده‌ای بوده و ترک استودیو هرگز انتخاب آسانی برای من نبوده است. من با افراد فوق‌العاده زیادی کار کرده‌ام و این افتخار را داشتم که عضوی از شگفت‌انگیزترین تیم‌ها و پروژه‌ها باشم. درک همه آن سخت است و می‌دانم که در سال‌های آینده در مورد برنامه‌های خود فکر خواهم کرد.

از همه کسانی که از همکاری با آن‌ها لذت بردم، قدردانی می‌کنم. من برای استودیو بایوور آرزوی بهترین‌ها را در هر کاری می‌کنم. تجربه همکاری با استودیو بایوور برای من لذت‌بخش بود.

جدایی نویسنده سری Mass Effect

«مک والترز» در سال 2003 به استودیو Bioware ملحق شد. او وظیفه نویسندگی بازی Jade Empire را برعهده داشت و سپس به عنوان یکی از نویسندگان ارشد بازی Mass Effect انتخاب شد. او نویسنده ارشد نسخه‌های دوم و سوم بازی Mass Effect بود.

پس از پایان سه‌گانه Mass Effect، والترز وظیفه کارگردانی روایت بازی Anthem را برعهده گرفت. او در سال 2017 به دنیای Mass Effect بازگشت و وظیفه کارگردانی خلاق بازی Mass Effect: Andromeda را برعهده گرفت. او تا سال 2019 به عنوان کارگردان خلاق برای استودیو Bioware کار کرد. آخرین پروژه او نسخه ریسمتر سری سه‌گانه Mass Effect بود که نقش کارگردانی پروژه عنوان را انجام داد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما