کونامی استودیو بازی‌سازی جدیدی در شهر Osaka تاسیس کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «کونامی» (Konami) از طریق سامانه رسمی خود اعلام کرد استودیو جدیدی با نام Konami Osaka Studio تاسیس کرده است.

کونامی استودیو بازی‌سازی جدیدی در شهر Osaka تاسیس کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،استودیو بازی‌سازی جدید Konami در مرکز تجاری برج‌های دوقلو «اوزاکا» (Osaka) واقع شده است. طبق گفته‌های این شرکت، استودیوی جدید شعار «سازندگان در اولویت هستند» را دنبال خواهد کرد. Konami بیان می‌کند استودیو Osaka محیط توسعه‌یافته‌ای دارد که سازندگان می‌توانند پتانسیل کامل خود را نشان دهند و به آسانی به این مکان رفت و آمد کنند.

شرکت «کونامی» تاکید کرد استودیو Osaka به عنوان مرکز اصلی تولید در غرب ژاپن، به تجهیزات Motion Capture و استودیوهای صوتی لازم برای توسعه محصول مجهز است. شرکت Konami ماه گذشته پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. «کونامی» اعلام می‌کند استودیو Osaka برای کمک به شرکت در راستای «تداوم رشد پایدار در 50 سال آینده» تاسیس شده است.

استودیو Osaka کونامی

 

Konami انتظار دارد این استودیو تا سال 2025 تکمیل و آماده توسعه بازی‌های رایانه‌ای شود. این شرکت قرار است در طی سال‌های آینده، بازی‌های بزرگی را در اختیار کاربران قرار دهد. گفتنی است Konami در حال حاضر مشغول نظارت بر توسعه نسخه‌های جدیدی از سری SIlent Hill و سری Castelvania است. با این حال، Konami اعلامیه‌هایی برای توسعه چند پروژه در سکوت خبری در نظر گرفته است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، شرکت «کونامی» با همکاری استودیو سنگاپوری Virtuous قصد دارد نسخه بازسازی بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را تولید کند. این بازی قرار بود در مراسم E3 2023 به صورت رسمی معرفی شود که متاسفانه با اعلام لغو برگزاری مراسم E3 امسال، این کار به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما