اپل در حال کار بر روی بیتس استودیو بادز پلاس است

اقتصاد ۱۰۰ - بر طبق گزارش امروز، اپل در حال توسعه یک هدفون جدید با نام +Beats Studio Buds است که به نوعی جانشین Beats Studio Buds خواهد شد، اما ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت.

اپل در حال کار بر روی بیتس استودیو بادز پلاس است

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،نشریه 9to5Mac به تازگی در نسخه کاندید انتشار iOS 16.4 کشف کرده که اپل در حال توسعه مدل جدیدی از بیتس استودیو بادز با نام بیتس استودیو بادز پلاس است.

بیتس استودیو بادز پلاس شبیه به بیتس استودیو بادز است که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. 9to5Mac اظهار کرده که این هدفون به تراشه H1 یا W1 ارتقا می‌یابد، اما گزارش‌های دیگر رسیده، نشان می‌دهند که استودیو بادز پلاس  به جای استفاده از تراشه H1 یا W1، به استفاده از تراشه Beats ادامه خواهد داد.

اپل در حال برنامه‌ریزی است تا قابلیت حذف نویز فعال و حالت شفافیت بهبود یافته را به بیتس استودیو بادز اضافه کند و برآورد می‌شود که این هدفون از برند بیتس همچنان زمان زیادی تا عرضه عمومی دارد.

بیتس استودیو بادز اصلی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای ایرپادز در خط تولید اپل قرار گرفت. قیمت بیتس استودیو بادز ۱۵۰ دلار است و احتمال می‌رود که مدل جدید ذکر شده نیز قیمتی مشابه آن داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما