طراحی شیائومی ۱۳ اولترا به صورت رسمی تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ -شیائومی امروز با انتشار تیزرهایی از طراحی پرچمدار موردانتظار خود پرده برداشت.

طراحی شیائومی ۱۳ اولترا به صورت رسمی تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، همانطور که می‌دانیم، شیائومی فردا رسما از پرچمدار پرمیوم موردانتظار خود یعنی شیائومی ۱۳ الترا رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، شایعات و گزارش‌های فراوانی پیرامون این گوشی پرچمدار در دسترس کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی و طراحی این گوشی را فاش ساخته‌اند. خود برند شیائومی نیز در چند روز گذشته تیزرهایی از پرچمدار خود به اشتراک گذاشته است که به برخی از مشخصات فنی آن مانند دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه‌های جدید باتری اشاره داشته‌‌اند. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری چینی سرانجام امروز از طراحی شیائومی ۱۳ الترا رسما پرده‌برداری کرد تا کاربران طراحی نهایی این پرچمدار چینی را مشاهده نمایند. شیائومی محصول پرمیوم خود را در دو رنگ سبز و سفید به تصویر کشیده است که نشان می‌دهد این گوشی در همین دو رنگ نیز عرضه خواهد شد. به مانند نسل قبلی، شیائومی ۱۳ الترا از پنل پشتی با جنس چرم بهره خواهد برد. در این راستا، غول فناوری چینی ادعا کرده است که جنس پنل پشتی این گوشی حس و حال کار با دوربین لایکا را برای کاربران تداعی خواهد کرد.

مهمترین ویژگی طراحی شیائومی ۱۳ الترا به ماژول دوربین آن برمی‌گردد چرا که پنل پشتی در این بخش مقداری برآمدگی دارد که در مقایسه با دیگر قسمت‌های پنل عقبی بالاتر قرار می‌گیرد. افزایش ابعاد این قسمت احتمالا به دلیل وجود سنسورهای بزرگ است که در زیر این بخش جای گرفته‌اند. در پنل پشتی شیائومی ۱۳ الترا همچنین ماژول دوربین عظیم دایره‌ای‌شکلی خودنمایی می‌کند که در آن چهار سنسور قرار گرفته است. 

شیائومی به همراه انتشار این تیزرها همچنین تایید کرد که شیائومی ۱۳ الترا از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68‌ نیز پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این شرکت ادعا کرده است که فریم فلزی این پرچمدار تا ۴٫۴ برابر مقاومت بیشتری در برابر خم شدن دارد. 

شیائومی ۱۳ الترا از دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که سنسور اصلی ۱ اینچی آن از قابلیت دیافراگم متغیر نیز پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی قدرتمند تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۵۱۲ گیگابایت همراه می‌شود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ باسیم ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند تامین خواهد شد. در آخر نیز باید اشاره کرد که شیائومی ۱۳ الترا از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 2K برخوردار خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما