کارت گرافیک های 3GB دیگر Halo Infinite را اجرا نمی‌کنند

اقتصاد ۱۰۰ - بازی Halo Infinite به صورت رسمی به حداقل 4 گیگابایت حافظه گرافیکی برای اجرا نیاز دارد و کارت گرافیک مورد نیاز این بازی، باید حداقل 4 گیگابایتی باشد.

کارت گرافیک های 3GB دیگر Halo Infinite را اجرا نمی‌کنند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،این مسئله، در سال 2021 توسط مایکروسافت و استودیوی 343 تأیید شد و تا به امروز هم پابرجاست. صفحه رسمی مشخصات مورد نیاز اجرای بازی باید برای همه کاربران قابل نمایش و در دسترس باشد، مخصوصً کاربرانی که بازی را از طریق استور مایکروسافت نصب می‌کنند. اما در پلتفرم استیم، مشخصات رسمی مورد نیاز برای اجرای این بازی نمایش داده نمی‌شود.

به خاطر اینکه استیم مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای بازی را به طور کامل نشان نمی‌دهد، برخی کاربران بدون اطلاع از این مشخصات بازی را نصب می‌کنند. حداقل کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای Halo Infinite کارت گرافیک‌های GTX 1050 Ti و GTX 1060 اعلام شده، اما کارت گرافیک GTX 1060 دو نسخه 3GB و 6GB دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، تا پیش از آپدیت فصل سوم که این ماه عرضه شد کارت گرافیک GTX 1060 3GB می‌توانست با وجود نمایش یک پیغام خطا، بدون مشکل این بازی را اجرا کند. اینطور که کاربران گزارش می‌دهند، نسخه 3 گیگابایتی GTX 1060 هیچ مشکلی در اجرای بازی روی تنظیمات Low نداشت.

اما متأسفانه پس از انتشار به‌روزرسانی فصل سوم، کارت گرافیک‌های 3 گیگابایتی نظیر GTX 1060 3GB دیگر نمی‌توانند Halo Infinite را اجرا کنند و بازی اصلاً اجرا نمی‌شود. با این حساب، مشخصات اعلام شده برای اجرای بازی توسط 343 دیگر مشخصات «پیشنهادی» نیستند و اگر سیستم میزبان مشخصات گفته شده را نداشته باشد، بازی اصلاً اجرا نمی‌شود. البته آپدیت فصل سوم Infinite تنها یک هفته است به صورت عمومی منتشر شده و ممکن است کاربران بتوانند راهی برای دور زدن این محدودیت پیدا کنند.

آخرین کارت گرافیک‌های 3 گیگابایتی انویدیا GTX 1050 3GB و GTX 1060 3GB هستند که به ترتیب 5 و 7 سال پیش عرضه شده‌اند. این دو کارت گرافیک برای اجرای بازی‌های قدیمی‌تر و یا بازی‌های MMO و eSports همچنان توانمند هستند، اما حافظه 3 گیگابایتی در اجرای بازی‌های روز، محدودیت جدی برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما