انتشار نظرات کارشناسی درباره کارتهای گرافیک RTX 4070 در دو فاز

اقتصاد ۱۰۰ - اگر خاطرتان باشد چندی پیش تأیید شد که کارت گرافیک GeForce RTX 4070 در تاریخ 13 آوریل عرضه می‌شود.

انتشار نظرات کارشناسی درباره کارتهای گرافیک RTX 4070 در دو فاز

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند، اولین تاریخ برای همین هفته است. شرکای برد انویدیا باید از این هفته برای عرضه کارت گرافیک‌های خود برنامه‌ریزی و موجودی کارت گرافیک‌های RTX 4070 را در انبارها تأمین کنند، پیش از اینکه به دست پخش‌کننده‌ها و سپس کاربران برسند. با این حساب، شرکای برد انویدیا تقریباً یک ماه برای تولید انبوه کارت گرافیک RTX 4070 زمان دارند.

انتشار بررسی‌ها از اوایل ماه آوریل آغاز می‌شود، پس بررسی‌کنندگان حداقل یک هفته برای بررسی این کارت گرافیک زمان دارند. نکته جالب این است که انتشار بررسی‌ها در دو فاز انجام می‌شود و بررسی کارت گرافیک‌هایی که با قیمت MSRP عرضه می‌شوند و بقیه کارت گرافیک‌ها، در تاریخ‌های متفاوت منتشر خواهد شد. پیش از این شرکت انویدیا بررسی کارت گرافیک‌های Founders Edition و کارت گرافیک‌های سفارشی را در تاریخ‌های متفاوت برنامه‌ریزی می‌کرد، اما برای کارت گرافیک RTX 4070 این روند تغییر کرده است.

با تقسیم موعد انتشار بررسی‌ها بر اساس قیمت، انویدیا در اصل به جای کارت گرافیک‌های اورکلاک شده کارخانه‌ای که گران‌تر هستند، کارت گرافیک‌های سفارشی ارزانقیمت را بیشتر تبلیغ می‌کند. البته از سوی دیگر، کسی برای مطالعه کامل بررسی‌ کارت گرافیک‌های سفارشی با قیمت MSRP اصلاً زمان ندارد!

انویدیا قرار است کارت گرافیک GeForce RTX 4070 را به صورت رسمی در تاریخ 12 آوریل معرفی کند، درست همان روزی که بررسی کارت گرافیک‌های MSRP منتشر می‌شود. بررسی کارت گرافیک‌های گران‌تر از MSRP در روز 13 آوریل منتشر خواهند شد، یعنی روزی که عرضه کارت گرافیک RTX 4070 به صورت رسمی آغاز می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما