طراحی جدید سری WindForce با کارت گرافیک RTX 4070 Ti گیگابایت

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی شرکت گیگابایت ششمین کارت گرافیک سفارشی RTX 4070 Ti خود را تحت سری WindForce معرفی کرده است.

طراحی جدید سری WindForce با کارت گرافیک RTX 4070 Ti گیگابایت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،پیش از این، شرکت گیگابایت بر پایه کارت گرافیک RTX 4070 Ti دو مدل از سری AORUS، یک مدل از سری Eagle، یک مدل از سری Gaming و یک مدل سفیدرنگ از سری AERO معرفی کرده بود. مدل جدید این شرکت از سری WindForce طراحی جدیدی دارد که تا پیش از این در هیچ کارت گرافیک دیگری ندیده بودیم.

با وجود اینکه شرکت گیگابایت هیچ اطلاعاتی از قیمت کارت گرافیک RTX 4070 Ti WindForce منتشر نکرده، اما این کارت اگر ارزان‌ترین کارت این سری نباشد، جزو ارزان‌ترین‌هاست. معمولاً کارت گرافیک‌های سری WindForce گیگابایت این گونه هستند. اما کارت گرافیکِ ارزان‌تر، لزوماً بد نیست. این کارت گرافیک مثل برادران گرانقیمت‌ترِ خود همچنان سه فن خنک کننده دارد و تا به این لحظه، RTX 4070 Ti با دو فن از گیگابایت ندیده‌ایم. علاوه بر آن، فرکانس این کارت گرافیک به 2625 مگاهرتز هم می‌رسد و 15 مگاهرتز اورکلاک کارخانه‌ای دارد.

این کارت گرافیک دو و نیم اسلات اشغال می‌کند و عرض آن 50 میلی‌متر است. در پشت آن نیز یک خروجی HDMI 2.1 و سه خروجی DisplayPort 1.4 به چشم می‌خورند. ورودی برق این کارت گرافیک مثل تمام کارت گرافیک‌های RTX 40 که تا به این لحظه عرضه شده‌اند از طریق یک درگاه 16 پین تأمین می‌شود که در کناره آن قرار دارد. با در نظر گرفتن مشخصات این کارت گرافیک، قطعاً با یک مدل رده بالا سروکار نداریم. همراه با این کارت گرافیک یک مبدل 2*8 پین به 16 پین عرضه می‌شود، پس بیشتر از 300 وات انرژی از طریق درگاه 16 پین به آن تحویل نخواهد شد.

کارت گرافیک RTX 4070 Ti WindForce OC گیگابایت تا به این لحظه در هیچ خرده‌فروشی برای عرضه دیده نشده است. این کارت گرافیک به تازگی معرفی شده و باید یکی دو هفته برای مشخص شدن قیمت و آغاز عرضه آن به بازار صبر کنیم.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما