صداپیشه کاراکتر Venom: بازی Spider-Man 2 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - «تونی تاد»، صداپیشه کاراکتر «ونوم» (Venom) در بازی «مرد-عنکبوتی 2» (Spider-Man 2) اعلام کرد این بازی قرار است در ماه سپتامبر امسال منتشر شود.

صداپیشه کاراکتر Venom: بازی Spider-Man 2 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،«تونی تاد» (Tony Todd) در پیام توییتری از زمان عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در ماه سپتامبر سال جاری خبر داد. پیام توییتری او در راستای بازی Spider-Man 2 بدین شرح است:

به نظر می‌رسد این بازی سپتامبر منتشر شود! تبلیغات گسترده‌ای در ماه اوت آغاز می‌شود. به من گفتند آگهی‌های تجاری در اوت شروع به پخش شدن خواهند کرد. بهتر است خودتان را آماده کنید. نفس‌تان از این عنوان بند خواهد آمد.

«تونی تاد» قبلاً هم اطلاعاتی از پروسه تولید بازی Spider-Man 2 برای طرفداران خود به اشتراک گذاشته بود. بازیگران هالیوودی معمولاً در زمان حضور در پروژه‌های گیمینگ بسیار هیجان‌زده می‌شوند و ناخواسته اطلاعاتی را از پروژه سازندگان افشا می‌کنند. یادمان نرود که «نورمن ریدوس» (بازیگر اصلی بازی Death Stranding) بارها از ساخت قسمت دوم Death Stranding در شبکه‌های اجتماعی خبر داد. اینطور که به نظر می‌رسد، احتمال دارد حرف «تونی تاد» به حقیقت محض تبدیل شود.

عرضه بازی Spider-Man 2

شرکت «سونی» (Sony) هنوز واکنش رسمی به اظهارنظر «تونی تاد» نشان نداده است. اما طرفداران نباید از عرضه بازی مذکور در ماه سپتامبر متعجب شوند. شرکت Sony اعلام کرده بود بازی Spider-Man 2 در تاریخی نامعلوم در فصل پاییز منتشر می‌شود، حال آنکه ماه سپتامبر نیز فاصله نزدیکی به شروع فصل پاییز دارد. بیانیه ماه دسامبر «سونی» در راستای عرضه بازی Spider-Man 2 بدین گونه است:

صحبت از دنباله بازی Marvel’s Spider-Man استودیو Insomniac شد که بهتر است اعلام کنم این بازی به صورت انحصاری برای PS5 در پاییز سال 2023 عرضه می‌شود. در این بازی، «پیتر پارکر» (Peter Parker) و «مایلز مورالس» (Miles Morales) دوباره با یکدیگر متحد می‌شوند تا فصل جدیدی از دنیای «مرد-عنکبوتی» را رقم بزنند. اطلاعات زیادی هست که هنوز منتشر نشده اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک ماجراجویی بی‌نظیر از ابرقهرمان محبوب دنیای Marvel را به بازیکنان ارائه دهیم.

بازی Spider-Man 2 برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) عرضه می‌شود. هنوز خبری مبنی بر عرضه این بازی برای رایانه شخصی (PC) منتشر نشده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما