آگهی شغلی جدید احتمالاً به بازی Mafia 4 اشاره دارد

اقتصاد ۱۰۰ - احتمالاً آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی استودیو «هانگر 13» (Hanger 13) به بازی Mafia 4 اشاره دارد، عنوانی که سال گذشته جزئیاتی از آن منتشر شده بود.

آگهی شغلی جدید احتمالاً به بازی Mafia 4 اشاره دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،بازی مورد انتظار «مافیا 4» (Mafia 4) توسط استودیو Hanger 13 در حال توسعه است. این استودیو قبلاً وظیفه تولید نسخه‌های Mafia III و ریمیک Mafia I را برعهده داشته بود. شرکت 2K هنوز به طور رسمی خبر تولید بازی Mafia 4 را اعلام نکرده است. اما انتظار می‌رود این بازی به‌این‌زودی‌ها عرضه نشود، چون به نظر می‌رسد استودیو Hanger 13 به‌تازگی مراحل پیش‌تولید آن را آغاز کرده است.

اخیراً استودیو Hanger 13 در صفحه لینکدین خود، آگهی شغلی جدیدی برای تولید یک بازی معرفی‌نشده منتشر کرده است. در این آگهی آمده این بازی معرفی‌نشده با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. متن آگهی شغلی استودیو Hanger 13 بدین گونه است:

استودیو Hanger 13 به دنبال یک برنامه‌نویس ابزار (Tools Programmer) با انگیزه بالا است که بتواند از یک محیط کاری مشترک و خلاق لذت ببرد. برنامه‌نویسان ابزار مستقیماً با سازندگان محتوا کار می‌کنند تا به آن‌ها قدرت ایجاد تجربیات شگفت‌انگیز و حمایت از فرهنگ طراحی تکرارپذیر ما برای ساخت بازی‌های AAA را ارائه دهند. برنامه‌نویسان ابزار برای تولید یک بازی مولتی‌پلتفرم معرفی‌نشده با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 استخدام خواهند شد.

آگهی شغلی برای بازی Mafia 4

این احتمال وجود دارد آگهی شغلی استودیو Hanger 13 به بازی Mafia 4 ارتباط نداشته باشد. شرکت 2K Games هم هنوز به حدس و گمان‌های ایجاد شده پیرامون وضعیت تولید بازی Mafia 4 اشاره نکرده است. تنها باید منتظر ماند و دید استودیو Hanger 13 در چه زمانی بازی Mafia 4 را به طور رسمی رونمایی می‌کند. آخرین ساخته استودیو Hanger 13، نسخه ریمیک Mafia 1 بوده است که در سال 2020 برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One) و رایانه شخصی (PC) عرضه شد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما