بازی eFootball بیش از 600 میلیون بار دانلود شده است

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «کونامی» (Konami) گزارش داد بازی آنلاین eFootball بیش از 600 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

بازی eFootball بیش از 600 میلیون بار دانلود شده است

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ،شرکت «کونامی» (Konami) از زمان تغییر چهره سری Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) با واکنش‌های منفی از سوی کاربران و طرفداران خود روبرو شد. اکنون پس از گذشت دو سال، خبر خوبی برای این شرکت منتشر شده است. طبق گزارش‌ها، بازی eFootball 2023 موفق شده بیش از 600 میلیون بار توسط کاربران دانلود شود.

«کونامی» به مناسبت چنین دستاوردی، قصد دارد یک «کمپین یادبود» برای بازی eFootball 2023 منتشر کند. در این کمپین، کاربران می‌توانند «نیمار جونیور» (Neymar Junior) را به تیم رویایی خود اضافه کنند و از سیستم پرداخت درون بازی برخوردار شوند. این کمپین برای کسانی که از امروز تا تاریخ 30 مارس (10 فرودین 1402) وارد سیستم eFootball شوند، قابل دریافت خواهد بود.

کاربران با ورود روزانه به بازی eFootball 2023 می‌توانند ده سکه دریافت کنند. در نهایت آن‌ها در بازه زمانی مشخص شده قادر هستند تعداد سکه‌هایشان را به عدد 280 برسانند. در صورتی که کاربران با «نیمار جونیور» گلزنی کنند، سکه‌ها و XPهای بیشتری را کسب می‌کنند. از سوی دیگر، در صورتی که کاربران از تاریخ 16 مارس الی 30 مارس (28 اسفند الی 10 فرودین 1402)، با «لیونل مسی» (Lionel Messi) افسانه‌ای گلزنی کنند، به همین مقدار جایزه به دست می‌آورند.

دانلود بازی eFootball

در آپدیت جدید بازی eFootball 2023، بازیکنان با Show time جدیدی روبرو می‌شوند. حالت Show Time مهارت‌های مختلفی مانند «فینشینگ فوق‌العاده»، «استحکامات»، «دریبل‌های حرکتی» و «پاس تغییردهنده بازی» را ارائه می‌دهد. بازیکنانی که چنین مهارت‌ها را در فوتبال واقعی منعکس می‌کنند، قادر به حضور در تیم رویایی کاربران هستند.

بازی eFootball هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه شخصی قابل دریافت است. متاسفانه فصل اول این بازی با واکنش‌های بسیار منفی روبرو شد. اکنون هم به نظر می‌رسد بازی eFootball 2023 توانایی رقابت با بازی FIFA 23 را نداشته باشد. بازی FIFA 23 پرمخاطب‌ترین نسخه این سری به شمار می‌آید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما