رونمایی از مود اول‌ شخص بازی Dead Space

اقتصاد ۱۰۰ -یک تیم توسعه‌دهنده مودی را طراحی کرده است که بازیکنان را به تجربه بازی Dead Space 1 به صورت دوربین اول شخص دعوت می‌کند.

رونمایی از مود اول‌ شخص بازی Dead Space

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ، تیم Reverse Engineering Gamer اخیراً مودی تازه برای بازی Dead Space 1 طراحی و منتشر کردند. بازیکنان با نصب این مود می‌توانند حالت دوربین اول‌ شخص را به گیم پلی بازی «فضای مُرده» اضافه کنند. بی‌شک بازیکنان با نمای دوربین اول‌شخص در بازی Dead Space، قادر به دیدن دشمنان از سمت پُشت خود نمی‌شوند. بنابراین این مسئله تجربه این بازی را برای بازیکنان ترسناک‌تر می‌کند.

البته این مود از ضعف بزرگی برخوردار است؛ چون بازیکن توانایی مشاهده میزان سلامتی «آیزاک» (Isaac) را از دست می‌دهد. از این رو، او مجبور می‌شود هر بار به صورت ناخواسته، تمامی پکیج‌های سلامتی موجود در طول مسیر بازی را از آن خود کند. توسعه‌دهندگان این مود اعلام کردند توسعه ایده مرکزی آن به مدت پنج روز طول کشید. اما مدت زمان توسعه کامل این مود به مدت پنج ماه به طول انجامید، چون لازم بود این مود به طور دقیق با مکان‌یابی، موقعیت‌یابی، تثبیت نشانگرها و مقایسه متغیرها تنظیم شود.

مود اول شخص بازی Dead Space

آن‌ها همچنین تصریح می‌کنند مود اولیه قرار بود تنها یک دوربین رایگان و حالت گشت‌وگذار بی‌پروا را به بازی Dead Space 1 اضافه کند اما به سرعت این مود به «دوربین اول‌ شخص» برای این بازی تبدیل شد. کاربران می‌توانند این مود را از سایت Nexus Mode دریافت کنند. لازم به ذکر است مود «دوربین اول‌ شخص» تنها برای نسخه اصلی بازی طراحی شده است و قابل اجرا روی نسخه بازسازی‌شده نخواهد بود. شما می‌توانید ویدیو مود اول‌شخص بازی Dead Space 1 .

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما