اعلام جدایی معاون رئیس بازی Overwatch 2 از شرکت بلیزارد

اقتصاد ۱۰۰ - «جان اسپکتر»، سرپرست تجاری و معاون رئیس بازی «اورواچ 2» (Overwatch 2) اعلام کرد از شرکت «بلیزارد» (Blizzard) جدا می‌شود.

اعلام جدایی معاون رئیس بازی Overwatch 2 از شرکت بلیزارد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ ،«یوروگیمر» (Eurogamer)، «جان اسپکتر»، معاون رئیس بازی Overwatch 2 قصد دارد پس از شش سال حضور شرکت Blizzard Entertainment را ترک کند. «اسپکتر» خبر جدایی خود از شرکت «بلیزارد» را در صفحه شخصی توییتر خود اعلام کرد. او به طور دقیق و رسمی اطلاعاتی از مقصد بعدی خود منتشر نکرد اما تایید کرد فرانچایز Overwatch با کمک «آرون کلر» (Aaron Keller) و «جرد نویس» (Jared Neuss) در جایگاه بزرگ و ثابت خود باقی خواهد ماند.

جدایی معاون رئیس بازی Overwatch 2

پیام جدایی «جان اسپکتر» از شرکت Blizzard بدین گونه نوشته شده است:

پس از 6 سال فوق‌العاده، من تصمیم گرفتم شمشیر خود را آویزان کنم و در پایان ماه مارس از شرکت Blizzard جدا شوم. کار روی سری Overwatch نقطه برجسته زندگی من محسوب می‌شود. اعضای تیم 4 هر روز استعداد و اشتیاق زیادی را به کار خود می‌آورند. من از تمامی کسانی که این فصل از زندگی من را در «بلیزارد» شگفت‌انگیز کرده بودند، قدردانی می‌کنم. من همچنین یک تشکر ویژه از جامعه Overwatch دارم. من همچنان به واکنش‌های شما در توییتر پاسخ می‌دهم و پست‌هایی درباره کاراکتر DPS moira به اشتراک می‌گذارم!

«اسپکتر» در پایان پیام خداحافظی خود اعلام کرد محتویات جدید و هیجان‌انگیزی به‌زودی برای Overwatch 2 عرضه می‌شوند. او گفت مدیریت بازی Overwatch 2 توسط دستان «آرون کلر» و «جرد نویس» بی‌نظیر خواهد شد. شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) اخیراً گزارش داد بازی‌های Overwatch 2 و Modern Warfare II نتایج مالی سالم و بسیار خوبی را برای این شرکت رقم زدند.

بازی Overwatch 2 به صورت رایگان برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوئیچ» (Nintendo Switch) و رایانه شخصی (PC) قابل دسترس است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما