زک اسنایدر بازی Rebel Moon را می‌سازد

اقتصاد ۱۰۰ - «زک اسنایدر» (Zack Snyder) قصد دارد یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) از فیلم علمی‌تخیلی خود با نام «ماه سرکش» (Rebel Moon) بسازد.

زک اسنایدر بازی Rebel Moon را می‌سازد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،«زک اسنایدر»، کارگردان فیلم‌های «مرد فولادین» (Man of Steel) و «لیگ عدالت» (Justice League) مشغول ساخت فیلم علمی‌تخیلی با نام Rebel Moon است. او قصد دارد همزمان با اکران این فیلم در ماه دسامبر سال جاری، یک بازی رایانه‌ای هم از این فیلم منتشر کند. هنوز مشخص نیست این بازی برای چه پلتفرم‌هایی ساخته می‌شود. اما انتظار می‌رود برای سیستم‌عامل‌های اندروید و «آی‌اواس» (IOS) عرضه شود.

مخاطبان سینما «زک اسنایدر» را کارگردان ماهری در ثبت جلوه‌های ویژه بی‌نظیر و سکانس‌های اکشن هیجان‌انگیز می‌شناسند. برخی از منتقدان باور دارند کارهای «اسنایدر» شباهت قابل‌توجهی به بازی‌های رایانه‌ای دارد. گفتنی است او در دهه 2000 قصد داشته با همکاری شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) چند بازی رایانه‌ای بسازد اما هیچ یک از پروژه‌ها به مرحله تولید نرسیدند. «زک اسنایدر» در ساخت بازی اقتباسی از فیلم «نگهبانان» (Watchmen) نقش داشته بود اما محصول نهایی آنچنان مورد توجه کاربران قرار نگرفت.

بازی Rebel Moon

 

«زک اسنایدر» در مصاحبه با وب‌سایت The Nerd Queens اعلام کرد یک بازی رایانه‌ای با سبک نقش‌آفرینی از فیلم Rebel Moon ساخته می‌شود. او گفت این بازی بزرگ و چشمگیر است و همیشه علاقه‌مند بوده تا یک اثر تعاملی RPG بسازد. او به طور دقیق اعلام نکرد بازی Rebel Moon برای چه پلتفرم‌هایی ساخته می‌شود اما تاکید کرد این بازی یک پروژه معمولی نخواهد بود. «زک اسنایدر» گفت در حال حاضر به سختی می‌توان در مورد سبک و گیم پلی بازی Rebel Moon صحبت کرد.

شرکت «نتفلیکس» (Netflix) خود از یک بخش سرگرمی تعاملی برخوردار است و انتظار می‌رود بازی Rebel Moon توسط «نتفلیکس» نیز ساخته شود. البته این شرکت هرگز یک پروژه AAA برای پلتفرم‌های بزرگ گیمینگ منتشر نکرده است. فیلم علمی‌تخیلی Rebel Moon به صورت انحصاری در شبکه استریم «نتفلیکس» در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) منتشر می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما