کوجیما: بازی Ground Zeroes قرار بود آغازگر پروژه‌های اپیزودی سری Metal Gear Solid باشد

اقتصاد ۱۰۰ - «هیدئو کوجیما»، مغز متفکر سری «متال گیر سالید» (Metal Gear Solid) در نظر داشت تا با بازی Ground Zeroes، عناوین اپیزودی بیشتری را برای سری مذکور تولید کند.

کوجیما: بازی Ground Zeroes قرار بود آغازگر پروژه‌های اپیزودی سری Metal Gear Solid باشد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،«هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) به مناسبت نهمین سالگرد عرضه بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes، رشته توییت‌هایی پیرامون فرایند ساخت این پروژه برای طرفداران خود منتشر کرد. به گفته «کوجیما»، اگرچه Ground Zeroes به عنوان پیش‌درآمدی برای عنوان The Phantom Pain شناخته می‌شود اما در کنار این موضوع، بازی مزبور قرار بود آغازگر پروژه‌های اپیزودی سری Metal Gear Solid باشد. متن توییتری «کوجیما» بدین شرح است:

Ground Zeroes به‌عنوان نقطه آغاز داستان Metal Gear Solid V برنامه‌ریزی شده بود. این بازی بنا بود معرفی‌نامه‌ای مهم برای نمایش ریشه‌ی انتقام‌جویی «اسنیک» (Snake) و کیفرخواهی او در داستان MGSV باشد. زمانی که کنسول پلی استیشن 4 در اواخر سال 2013 عرضه شد، بازی Ground Zeroes هم توسط موتور «فاکس‌انجین» (FoxEngine) و در بستر جهانی آزاد برای این کنسول عرضه شد. دلیل حرکت ما در آن زمان معرفی‌ قسمتی تازه از سری MGS بود و هم ما قصد داشتیم بازخوردهایی از سوی دیگران در مورد طرح اپیزودی بودن بازی دریافت کنیم و ذهن آن‌ها را مشغول کنیم.

«هیدئو کوجیما» در توییت بعدی خود افشا می‌کند عنوان Ground Zeroes در واقع اولین پروژه آزمایشی برای ایجاد یک مجموعه اپیزودی بوده است. این پروژه قرار بود شبیه به فرمت سریال‌های شبکه‌های استریم باشد. او قصد داشت هر بار یک اپیزود از سری جدید MGS عرضه کند اما پروژه مذکور هیچ‌وقت اجرایی نشد و بازیکنان داستان کامل کوجیما را در بازی مستقل Metal Gear Solid V: The Phantom Pain تجربه کردند.

بازی Ground Zeroes

گفتنی است که شرکت «کونامی» (Konami) به علت عدم استقبال کاربران و منتقدان از عنوان Ground Zeroes دستور لغو پروژه کوجیما را در آن سال صادر کرد. بسیاری از کاربران بازی Ground Zeroes ناقص و کوتاه می‌دانستند و اصالت سری MGS را به آن‌ها انتقال نمی‌کرد. کوجیما بارها در طول مراحل تولید The Phantom Pain با شرکت Konami به مشکل مواجه شد. اتفاقی که ناگهان با خروج «کوجیما» از این شرکت و تاسیس استودیو مستقل Kojima Production ختم شد.

«هیدئو کوجیما» در حال حاضر مشغول توسعه قسمت دوم بازی Death Stranding است. کاربران می‌توانند هم‌اکنون عنوان MGSV: Ground Zeroes را برای پلتفرم‌های نسل هفتم، هشتم و رایانه شخصی دریافت کنند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما