شارژ ۶۷ واتی شیائومی پد ۶ در لیست گواهی 3C تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید سری تبلت‌های شیائومی احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.

شارژ ۶۷ واتی شیائومی پد ۶ در لیست گواهی 3C تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،همانطور که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند، شیائومی قصد دارد به زودی از نسل جدید سری تبلت خود موسوم به سری شیائومی پد ۶ رونمایی کند. در این راستا، احتمالا سری شیائومی پد ۶ در طی ماه جاری و یا ماه بعد (آوریل) میلادی معرفی خواهد شد. به علاوه، این سری تبلت شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه استاندارد شیائومی پد ۶ در لیست گواهی 3C ثبت و سرعت شارژ آن تایید شد. 

طبق این گزارش، شیائومی پد ۶ با شناسه مدل 23046P50C در لیست گواهی 3C قرار گرفته است که حرف C حاضر در شناسه مدل آن نشان‌دهنده نسخه بازار چین است. براساس آنچه گواهی 3C اعلام کرده است،‌ شیائومی پد ۶ از سرعت شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. آداپتور شارژی که برای شارژ شیائومی پد ۶ استفاده شده است نیز با شناسه مدل MDY-12-EF همراه است. متأسفانه لیست 3C دیگر جزئیات سری شیائومی پد ۶ را فاش نکرده است ولی به لطف شایعات قبلی بخشی از مشخصات فنی سری تبلت پرچمدار این برند چینی لو رفته است. 

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که شیائومی پد ۶ پرو به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ یا اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. از آن سو، شیائومی پد ۶ نیز احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد. نمایشگر سری شیائومی پد ۶ نیز به احتمال زیاد از رزولوشن تصویر 3K و یا 2.8K پشتیبانی خواهد کرد که در مقایسه با نمایشگر 2.5K نسل قبلی بهبود چشمگیری محسوب می‌شود. به علاوه، نمایشگر این سری پرچمدار احتمالا نرخ نوسازی ۱۲۰ و یا ۱۴۴ هرتزی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و از محتوای HDR10 پلاس پشتیبانی خواهد کرد. 

اخیرا نیز یک تصویر واقعی منتسب به شیائومی پد ۶ در اختیار کاربران قرار گرفت که نشان می‌داد طراحی ماژول دوربین این تبلت مشابه ماژول دوربین شیائومی ۱۲ خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی سری شیائومی پد ۶ می‌توان باتری دو سلولی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نام برد. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز