مشخصات سخت افزاری شیائومی پوکو F5 پرو فاش شدند

اقتصاد ۱۰۰ -در امروز شاهد افشای مشخصات گوشی جدید برند زیر مجموعه شیائومی، یعنی پوکو F5 پرو هستیم.

مشخصات سخت افزاری شیائومی پوکو F5 پرو فاش شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام، به تازگی، شاهد افشای مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی پوکو F5 پرو توسط یکی از افشاگران شناخته شده بودیم. شیائومی در اواخر ماه دسامبر، سری ردمی K60 را در بازار کشور چین عرضه کرد و اکنون نیز به نظر رسیده که قصد دارد تا نسخه معمولی این سری یا همان K60 را ری‌برند کرده و با نام پوکو F5 پرو، روانه بازار جهانی کند.

«یوگش برار» که یکی از افشاگران فعال به حساب می‌آید؛ مشخصات این گوشی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که شامل چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول، نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن 1440p و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی می‌شوند.

از جمله دیگر قابلیت‌های پوکو F5 پرو، می‌توان به سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین کمکی ۸ و ۲ مگاپیکسلی، اسپیکر‌های استریو و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. این قابلیت‌ها نیز دقیقا مشابه شیائومی ردمی K60 هستند.


 

متاسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی همانند ردمی K60، از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. شیائومی تا به حال، قابلیت شارژ بی‌سیم را روی گوشی‌های برند پوکو قرار نداده و بعید نیست که برای کاهش هزینه‌های تولید نسخه جهانی، این ویژگی را از پوکو F5 پرو حذف کند.

درباره مشخصات شیائومی پوکو F5 پرو چه فکر می‌کنید؟ با توجه به محبوبیت گوشی‌های پوکو در بازار ایران، به نظر شما این گوشی نیز با استقبال کاربران روبرو خواهد شد؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما