انتشار آپدیت MIUI 14 برای نسخه جهانی شیائومی Mi 11 لایت

اقتصاد ۱۰۰ - چند ماه پیش شیائومی پوسته سفارشی جدید خود را با نام MIUI 14 و بر پایه اندروید 13 منتشر کرد و آن روی پرچمداران خود نیز مورد آزمایش قرار داد.

انتشار آپدیت MIUI 14 برای نسخه جهانی شیائومی Mi 11 لایت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ، MIUI 14 برای اولین بار در دسامبر 2022 معرفی شد و تا کنون برای تعدادی از دستگاه‌های شیائومی منتشر شده است. این‌بار نیز آپدیت MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 با بهبود عملکرد و امکانات جدید برای نسخه‌ جهانی گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 لایت دردسترس قرار گرفته‌است.

MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 از طراحی جدید، عناصر بصری، برنامه‌های کاربردی سیستمی جدید، نمادهای بزرگ و ابزارک‌های متفاوت بهره می‌برد. نسخه جدید تغییراتی جزئی را در برنامه‌های تنظیمات به ارمغان می‌آورد. آپدیت MIUI 14 ارتقای عملکرد، رفع اشکالات و همچنین بهبود عمر باتری را با سیستم عامل جدید اندروید 13 اضافه می‌کند.

البته، باید توجه داشته باشید که دسترسی به به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌ها ممکن است بسته به دستگاه مربوطه متفاوت باشد. سخت‌افزار گوشی نقش مهمی را در این مورد ایفا می‌کند. شیائومی Mi 11 لایت مجهز به اسنپدراگون 732G است و این سیستم‌ روی تراشه در مقایسه با رقبای خود عملکرد بسیار خوبی دارد. بنابراین شیائومی Mi 11 لایت آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کند.

شیائومی Mi 11 لایت یک گوشی هوشمند میان‌رده است که توسط شیائومی تولید شده و توسعه یافته‌ است. این دستگاه در مارس 2021 معرفی شد. گوشی مذکور مجهز به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 2400 است. این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 732G پشتیبانی می‌کند. این مدل با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 پیش‌فرض عرضه می‌شود و در حال حاضر بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شود.

این دستگاه باریک و سبک است و ضخامت آن تنها 6.81 میلی‌متر و وزنش 157 گرم می‌باشد. گوشی شیائومی Mi 11 لایت در رنگ‌های متنوعی از جمله آبی حبابی، مشکی بوبا و صورتی هلویی به فروش می‌رسد. این دستگاه یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده محسوب می‌شود که تجربه نمایش عالی، پردازنده‌ای با عملکرد بالا، طراحی شیک و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. به همین دلیل، طرفداران زیادی دارد و میلیون‌ها دارنده‌ این محصول منتظر دریافت به‌روزرسانی MIUI 14 هستند.

MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 برای گوشی هوشمند Mi 11 لایت با شناسه‌ V14.0.2.0.TKQMIXM در برخی کشورها منتشر شده است‌ این به‌روزرسانی به‌زودی دردسترس همه‌ کاربران سرتاسر جهان قرار خواهد گرفت. در این آپدیت پیشرفت‌های شگفت‌انگیز نسخه جدید اندروید 13 با ویژگی‌های چشمگیر MIUI 14 ترکیب می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های جدید این آپدیت می‌پردازیم. به‌روزرسانی جدید MIUI 14 موارد زیر است:

  • استفاده‌ بهینه‌تر از حافظه و پاسخ‌گویی سریع‌تر به عملکردها
  • بهبود تنظیمات شخصی‌سازی و تعریف مجدد برخی قابلیت‌ها
  • افزایش پایداری و سرعت دستگاه هنگام استفاده‌ طولانی‌مدت
  • نمادهای جدید با ابعاد بزرگ که ظاهری جدید برای دستگاه شما به ارمغان می‌آورد
  • برجسته‌کردن پوشه‌های صفحه‌ اصلی برنامه‌هایی که بیشتر از آ‌ن‌ها استفاده می‌کنید و امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های آن‌ها با یک ضربه
  • ارتقای بخش جست‌وجوی تنظیمات و نمایش سوابق جست‌وجو و دسته‌بندی‌ها
  • افزایش پایداری MIUI براساس اندروید 13
  • اعمال وصله‌ی امنیتی اندروید تا فوریه‌ی 2023

آپدیت MIUI 14 شیائومی Mi 11 لایت

به‌روزرسانی MIUI 14 برای Mi 11 لایت ابتدا برای کاربران برنامه‌ی Mi Pilot منتشر شد و اگر مشکلی ایجاد نشود حداکثر تا پایان ماه جاری برای همه‌ کاربران این گوشی هوشمند ارائه خواهد شد. زیرا این بیلدهای این رابط کاربری مدتهاست که آزمایش شده‌اند تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربران به همراه بیاورند.

شما می‌توانید با دانلود و نصب برنامه‌یگ MIUI Downloader، جدیدترین آپدیت منتشرشده برای گوشی Mi 11 لایت را دریافت کنید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات گوشی، بخش About و سپس Update، بررسی کنید که آیا این به‌روزرسانی برای شما ارائه شده‌ است یا خیر.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما