شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس در لیست FCC ظاهر شد

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی Redmi Note 12S همانطور که در تصاویر افشا شده در این مطلب نمایان است، دارای طراحی یکسانی نسبت به نسل قبل خود است، اما بهبودهایی هم داشته است.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس در لیست FCC ظاهر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،یک گوشی از سری ردمی شیائومی که هنوز عرضه نشده در پایگاه داده FCC رویت شد. ردمی 2303CRA44A در این لیست، گمان می‌رود که ردمی نوت ۱۲ اس آینده باشد که همانطور که در تصاویر افشا شده مشخص است، دارای طراحی مشابه ردمی نوت ۱۱ اس سال گذشته با صفحه نمایش دارای سوراخ در مرکز بالا و ماژول دوربین چهارتایی در قسمت پشت است.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که برخلاف اکثر گوشی‌ها، شیائومی جک هدفون را نیز برای این ردمی نوت ۱۲ اس در نظر گرفته است. علاوه بر این مشخصات یک شارژر جدید ۶۷ با شماره مدل MDY-14-EU در کنار این گوشی آمده که در مقابل شارژر ۳۳ واتی همراه با ردمی نوت ۱۱ اس، نکته مثبتی به شمار می رود.

شایعه شده است که بقیه مشخصات این گوشی، از جمله صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی امولد با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، با نوت ۱۱ اس یکسان است. انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۲ اس با همان چیپست مدیاتک Helio G96 به مانند نسل قبلی خود عرضه شود.

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما