آپدیت MIUI 14 برای نسخه گلوبال شیائومی ۱۱ لایت منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای نسخه گلوبال گوشی شیائومی ۱۱ لایت منتشر کرد. این آپدیت ۳.۶ گیگابایتی، امکانات جدیدی را به گوشی Xiaomi 11 Lite اضافه می‌کند.

آپدیت MIUI 14 برای نسخه گلوبال شیائومی ۱۱ لایت منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، طی روزها و هفته‌های گذشته، مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی بروزرسانی جدید MIUI 14 را دریافت کرده‌اند. این جدیدترین نسخه رابط کاربری سفارشی شرکت شیائومی برای گوشی‌های اندرویدی خود است که کلکسیونی از نوآوری‌ها را به‌همراه داشته و تجربه کاربری بهتری را هم به کاربران هدیه می‌کند. حالا نوبت به دریافت آپدیت MIUI 14 توسط یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت رسیده و آن هم چیزی نیست به جز نسخه گلوبال شیائومی ۱۱ لایت.

به‌گزارش Xiaomiui، نسخه گلوبال گوشی Xiaomi 11 Lite 5G به‌تازگی آپدیت بزرگ می یو آی ۱۴ و سیستم عامل اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند. آپدیتی که حجم چشمگیر ۳.۶ گیگابایتی دارد و پچ امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۳ را هم شامل می‌شود تا علاوه بر اضافه کردن امکانات جدید، امنیت دستگاه کاربران را هم افزایش دهد. این بروزرسانی جدید با بیلد نامبر V14.0.2.0.TKQMIXM منتشر شده است.

آپدیت MIUI 14 شیائومی ۱۱ لایت

فعلاً نمی‌توانید این آپدیت را دریافت کنید!

البته ظاهراً آپدیت جدید MIUI 14 برای تمام کاربران گوشی شیائومی ۱۱ لایت منتشر نشده است. اول از همه کاربران گروه آزمایشی Mi Pilot آن را نصب خواهند کرد تا به‌خوبی تمام بخش‌های آن را بررسی کنند و در صورت مواجه شدن با باگ یا مشکلاتی، با شیائومی درمیان بگذارند تا آن‌ها را برطرف کند. سپس، وقتی شیائومی از عملکرد بهینه و بدون ایراد رابط کاربری خودش اطمینان پیدا کرد، آنوقت نوبت به انتشار آن برای عموم کاربران خواهد رسید.

جدیدترین نسخه MIUI، امکانات زیادی را به گوشی 11 Lite شیائومی اضافه می‌کند که در مجموع به بهبود تجربه کاربری آن کمک می‌کند. از جمله مهم‌ترین این امکانات باید به بهبود عملکرد پنل نوتیفیکیشن، رابط کاربری بهتر، امنیت بیشتر و افزایش سرعت و روان بودن دستگاه اشاره کرد. برای آشنایی با تمام امکانات و ویژگی‌های جدید این بروزرسانی، توصیه می‌کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز