هواوی P60 پرو احتمالا به قابلیت مشابه داینامیک آیلند اپل مجهز خواهد بود!

اقتصاد ۱۰۰ - تصویر شماتیک پرچمدار جدید هواوی طراحی پنل پشتی و جلویی آن را نشان می‌دهد.

هواوی P60 پرو احتمالا به قابلیت مشابه داینامیک آیلند اپل مجهز خواهد بود!

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام، هواوی امروز با انتشار تیزری رسما اعلام کرد که رویداد رونمایی از محصولات جدید این برند در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین برگزار خواهد شد. در این رویداد موردانتظار سری پرچمدار هواوی P60 پرو و گوشی تاشو هواوی میت X3 معرفی خواهد شد. در حالی که هنوز طراحی نسخه پرو این سری پرچمدار موسوم به هواوی P60 پرو مشخص نشده است امروز تصویری شماتیک از این گوشی به اشتراک گذاشته شده است که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. 

در تصویر شماتیک هواوی P60 پرو، طراحی پنل جلویی و پشتی آن به نمایش گذاشته شده است که با طراحی حاضر در رندرها کاملا مطابقت دارد. برجسته‌ترین ویژگی طراحی شماتیک هواوی P60 پرو ناچ کپسولی‌شکل آن است که به احتمال زیاد میزبان سنسور تشخیص عمق و دوربین سلفی خواهد بود. البته با توجه به شباهت ناچ این گوشی به ناچ سری آیفون ۱۴ پرو، احتمال دارد هواوی P60 پرو به قابلیت مشابه داینامیک آیلند اپل مجهز باشد. 

در صورت صحت این ادعا، ناچ هواوی P60‌ پرو از قابلیت‌های مشابه داینامیک آیلند مانند نمایش پیام‌ها،‌ حالت‌های تعاملی با برنامه‌ها و نشان‌ دادن فعالیت‌های فعلی دستگاه بهره خواهد برد. در این راستا، انتظار می‌رود نسخه جدید سیستم عامل هواوی موسوم به HarmonyOS 3.1 از قابلیت‌های نرم‌افزاری اشاره شده پشتیبانی کند. شایان ذکر است HarmonyOS 3.1 با سری پرچمدار هواوی P60 پرو عرضه خواهد شد. 

جدا از طراحی جدید ناچ، لبه‌های نمایشگر هواوی P60 پرو در دو طرف دارای خمیدگی خواهد بود که بی‌شباهت به طراحی آنر مجیک ۵ نیست. هواوی P60 پرو به احتمال زیاد از نمایشگر ۶٫۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با ترکیب حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی P60 پرو به احتمال زیاد از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود که عملکرد آن به لطف فناوری تصویربرداری XMAGE 2.0 بهبود خواهد داشت. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما