انتشار طراحی‌ شماتیک هواوی P60؛ دوربین سلفی مشابه با داینامیک آیلند

اقتصاد ۱۰۰ -تصاویری از قاب محافظ هواوی P60 به اشتراک گذاشت.

انتشار طراحی‌ شماتیک هواوی P60؛ دوربین سلفی مشابه با داینامیک آیلند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،حالا نیز طراحی شماتیک این گوشی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از هواوی P60 را به نمایش می‌گذارد. تصاویر جدید خبر از تغییر طراحی ماژول دوربین سری هواوی P60 می‌دهند. ظاهراً هواوی در پیروی از طراحی دینامیک آیلند اپل به ریلمی خواهد پیوست. به نظر می‌رسد که قسمت بریدگی قرصی‌شکل صفحه‌نمایش این گوشی میزبان دوربین سلفی دوگانه خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، هواوی اعلام کرد که دو رویداد بزرگ برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار خود در ماه‌های مارس و سپتامبر برگزار می‌کند. در همین راستا، سری P60 هفته آینده در تاریخ 23 مارس و ساعت 14:30 به وقت چین رونمایی می‌شود. این سری احتمالا از نسخه جدید سیستم عامل هواوی یعنی 3.1 HarmonyOS پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این قابلیت پشتیبانی از اعلان‌ها و میانبرهای دینامیک آیلند را برای کار با طراحی جدید به همراه بیاورد.

همان‌طور که در تصاویر منتشرشده مشخص است، ماژول دوربین پشتی این گوشی در گوشه سمت چپ بالا تعبیه شده است. این ماژول مستطیل‌شکل است و به نظر می‌رسد که از سه لنز دوربین تشکیل شده است. لنز دوربین اصلی نیز بزرگتر است و در وسط ماژول قرار می‌گیرد و فلاش LED گوشه سمت راست بالا را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این موارد، طراحی مذکور قاب TPU دکمه‌های صدا و موقعیت دکمه پاور را نیز نشان می‌دهد که در سمت راست بالای صفحه قرار گرفته است.

دوربین هواوی P60

با توجه به مشخصات فاش‌شده، دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 بهره می‌برد که توسط حسگر 50 مگاپیکسلی IM858 فوق عریض و دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی Omnivison OV64B با قابلیت زوم اپتیکال 3.5 برابری همراهی می‌شود. ریچارد یو، مدیرعامل هواوی نیز هفته گذشته نمونه عکسی از لنز تله فوتو این گوشی به اشتراک گذاشت. لازم به ذکر است که این گوشی به فناوری عکاسی XMAGE شرکت‌ هواوی مجهز شده است.

نکته قابل توجه دیگری که در مورد این گوشی جدید وجود دارد این است که در مقایسه با هواوی P50 پرو، تعداد حلقه‌های ماژول دوربین آن کاهش یافته است. به عبارت دیگر، این‌بار به جای دو حلقه، یک حلقه دوربین در پنل پشتی هواوی P60 قرار دارد.

ابعاد این دستگاه به صورت ارتفاع 176.6 میلی‌متری، عرض 74 میلی‌متری و ضخامت 7.6 میلی‌متری (بدون برآمدگی دوربین) خواهند بود. براساس شایعات منتشرشده، در بالا و پایین بدنه پرچمدار جدید هواوی اسپیکرهای استریو دیده می‌شود. بریدگی سنسور مادون قرمز IR Blaster نیز در بخش بالایی این گوشی به چشم می‌خورد.

این دستگاه از صفحه نمایش 6.6 اینچی QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 1440p بهره می‌برد که احتمالاً اضلاع منحنی خواهد داشت. با توجه به تحریم‌هایی که هواوی با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، استفاده از فناوری شبکه 5G در گوشی‌های هوشمند این شرکت همچنان عملاً غیرممکن است. بنابراین، هواوی P60 نیز بدون مودم 5G عرضه خواهد شد و مانند مدل‌های قبلی خود تنها به پشتیبانی از شبکه 4G محدود خواهد شد. علیرغم این مورد، گفته می‌شود که دستگاه مذکور از طریق کیس مخصوص هواوی که برای آن ارائه می‌شود، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند هواوی P60 پرو مجهز به پردازنده 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود. این گوشی هفته آینده عرضه می‌شود و سپس P60 استاندارد نیز به آن ملحق خواهد شد. همچنین انتظار داریم که در رویداد آینده این شرکت شاهد گوشی تاشو جدید هواوی میت X3 باشیم.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما