تصاویر زنده گوگل پیکسل 7a افشا شد؛ تأیید استفاده از 8 گیگابایت رم

اقتصاد ۱۰۰ - پیکسل 7a به‌احتمال‌زیاد در کنفرانس گوگل I/O 2023 در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه معرفی خواهد شد.

تصاویر زنده گوگل پیکسل 7a افشا شد؛ تأیید استفاده از 8 گیگابایت رم

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، مدت‌هاست می‌دانیم گوگل روی گوشی میان‌رده  پیکسل 7a  کار می‌کند. حالا شاهد افشای تصاویر زنده این گوشی هوشمند هستیم که بخشی از مشخصات آن را هم مشخص می‌کند.

 

گوگل با گوشی پیکسل 6a به موفقیت مناسبی در بازار دست پیدا کرد و انتظار می‌رود پیکسل 7a با ارتقاهایی که دارد، جایگاه بهتری در بازار داشته باشد. این گوشی هوشمند مانند پیکسل 7 و 7 پرو، به  تراشه تنسور G2  مجهز می‌شود و همچنین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

تصاویر زنده گوگل پیکسل 7a

در گذشته چندین‌بار شاهد انتشار تصاویر زنده پیکسل 7a بوده‌ایم، اما حالا این تصاویر با کیفیت بالایی منتشر شده‌اند. طبق این تصاویر، طراحی پنل پشتی گوشی آینده گوگل شباهت زیادی به پیکسل 7 استاندارد دارد. در جلوی این دستگاه هم با یک نمایشگر با حاشیه‌های یکسان با پیکسل 6a روبه‌رو هستیم.

براساس تصاویر، ظاهراً این گوشی هوشمند به‌طور کامل روشن نمی‌شود، بااین‌حال با دسترسی به فست‌بوت می‌توان به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پی برد که یک پیشرفت نسبت به رم 6 گیگابایتی پیکسل 6a به‌حساب می‌آید. گوگل معمولاً گوشی‌های سری A را تنها در یک نسخه روانه بازار می‌کند.

Previous
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Next

ظاهراً پیش از اینکه گوشی توسط گوگل قفل شود، صاحب آن توانسته است متوجه رفرش ریت 90 هرتزی آن شود. این منبع همچنین به دوربین‌های اصلی 12 مگاپیکسلی اشاره کرده است که البته نمی‌توان توسط نرم‌افزار آن را تأیید کرد.

انتظار می‌رود پیکسل 7a در تاریخ 20 اردیبهشت‌ماه در جریان کنفرانس گوگل I/O 2023 معرفی شود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما