اولین تصاویر زنده و مشخصات شیائومی 13 لایت افشا شد

اقتصاد ۱۰۰ - شیائومی 13 لایت ظاهراً همان شیائومی سیوی 2 برای بازار جهانی است که از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می‌برد.

اولین تصاویر زنده و مشخصات شیائومی 13 لایت افشا شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2023 در بارسلون از گوشی‌های سری شیائومی 13 برای بازار جهانی رونمایی می‌کند که یکی از اعضای این خانواده، نسخه لایت خواهد بود. حالا شاهد افشای اولین تصاویر زنده  شیائومی 13 لایت  هستیم که مشخصات اصلی‌اش را هم برملا می‌کنند.

در تاریخ 26 فوریه (7 اسفندماه) گوشی‌های سری شیائومی 13 برای بازار جهانی معرفی خواهند شد که شامل مدل‌های لایت، استاندارد و پرو می‌شوند. درحالی‌که قبلاً مدل‌های استاندارد و پروی شیائومی ۱۳ برای بازار چین معرفی شده‌اند، برای اولین‌بار با مدل لایت روبه‌رو می‌شویم.

مشخصات و طراحی شیائومی 13 لایت

از آنجایی که شیائومی ۱۳ لایت ارزان‌ترین عضو این خانواده خواهد بود، باید مشخصات فنی ضعیف‌تری هم داشته باشد. در همین راستا، طبق توییتی که از سوی منبعی به نام «TECHNOLOGY INFO» منتشر شده است، شاهد استفاده از تراشه  اسنپدراگون 7 نسل 1  در آن خواهیم بود. این دستگاه همچنین به نمایشگر امولد 120 هرتزی، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژ سریع 67 واتی مجهز می‌شود.

Previous
 
 
 
 
 
 
 
 
Next

طبق تصاویر، شیائومی ۱۳ لایت از طراحی مشابه سیوی 2 بهره می‌برد؛ گوشی هوشمندی که در سپتامبر 2022 برای بازار چین معرفی شد. با توجه به این موضوع، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی آینده شیائومی در بالاترین نسخه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

از سایر مشخصات احتمالی شیائومی 13 لایت می‌توان به دوربین 20 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو اشاره کرد. همچنین این دستگاه در بالای نمایشگرش یک حفره بیضی‌شکل دارد که از دوربین سلفی دوگانه میزبانی می‌کند. درنهایت، انرژی این گوشی هوشمند احتمالاً توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و احتمالاً رابط کاربری MIUI 14 و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 12 داشته باشد.

درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند در اختیار نداریم، بااین‌حال قیمت آن پایین‌تر از مدل‌های استاندارد و پروی سری شیائومی 13 خواهد بود. علاوه‌براین، نباید منتظر معرفی شیائومی 13 اولترا در تاریخ 7 اسفند باشیم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما