اپل قصد دارد ایرپادز را به ابزاری رسمی برای کمک به افراد کم شنوا تبدیل کند

اقتصاد ۱۰۰ - مارک گورمن افشاگر معتبر محصولات اپل امروز گفته که اپل در یک تا دو سال آینده ایرپادز را برای کمک به افراد کم شنوا یا ناشنوا به خدمت خواهد گرفت.

اپل قصد دارد ایرپادز را به ابزاری رسمی برای کمک به افراد کم شنوا تبدیل کند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،به گفته مارک گورمن خبرنگار معروف بلومبرگ، ایرپادز اپل می‌تواند در یکی دو سال آینده ویژگی‌های سلامت شنوایی برجسته‌تری را به ارمغان آورد.

این افشاگر امروز در جدیدترین قسمت خبرنامه Power On خود گفته که معتقد است اپل در یک تا دو سال آینده ایرپادز خود را ارتقا دهد تا به یک ابزار سلامت تبدیل شود و توانایی دریافت اطلاعات شنیداری به آن اضافه شود.

اپل در سال‌های اخیر چندین ویژگی متمرکز بر شنوایی مانند Live Listen و Conversation Boost را به ایرپادز اضافه کرده است، اما گورمن خاطر نشان کرده که چنین ویژگی‌هایی هنوز مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو) نرسیده است یا حتی این محصول طراحی نشده تا به عنوان سمعک عمل کند، اما این دلیل نمی‌شود که در آینده چنین اتفاقی رخ ندهد. با توجه به اهداف اپل در قدم گذاشتن در راه کمک به سلامت افراد، او انتظار دارد که ایرپادز در آینده نزدیک این نوع عملکردها را در واقع به طور «رسمی‌تر» انجام دهد.

مینگ چی کو تحلیلگر معتبر اپل نیز پیش‌تر قصد این شرکت را برای افزودن قابلیت‌های نظارت بیومتریک سلامت به مدل‌های آینده ایرپادز برجسته کرده بود. لازم به ذکر است که در اسناد افشا شده، ثبت اختراع اپل یک سیستم نظارت بر تناسب اندام مبتنی بر هدفون را توصیف کرده است که یک حسگر بیومتریک پیشرفته را برای تشخیص معیارهای فیزیولوژیکی از جمله دما، ضربان قلب، سطح تعریق و موارد دیگر از طریق تماس با پوست و از طریق حسگرهای حرکتی داخلی، ادغام می‌کند. کوین لینچ معاون فن‌آوری اپل نیز اشاره کرده است که ایرپادز می‌تواند منبعی برای داده‌های سلامت اضافی در آینده باشد، که خود می‌تواند گواهی بر اظهارات تحلیلگران باشد.

قابلیت‌های جدید سلامت شنوایی لزوما مشروط به عرضه ایرپادز جدید نیستند، زیرا مدل‌های فعلی نیز از قبل دارای اسپیکرها و میکروفن‌هایی برای پشتیبانی از چنین ویژگی‌هایی هستند و می‌توان آنها را از طریق بروزرسانی به دستگاه‌هایی با قابلیت‌های سلامت اضافی تبدیل کرد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز