در مورد ایرپادز مکس ۲، ایرپادز پرو ۳ و ایرپادز ۴ چه می‌دانیم

ایرپادزهای اپل یکی از محبوب‌ترین سری هدفون‌های حال حاضر در جهان هستند و در این پست می‌خواهیم ببینیم نسل بعدی هر کدام از آن‌ها چه زمانی معرفی می‌شوند و چه ویژگی‌هایی خواهند داشت.

در مورد ایرپادز مکس ۲، ایرپادز پرو ۳ و ایرپادز ۴ چه می‌دانیم

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،از آن جا که ایرپادهای اپل به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند، ممکن است کاربران به این موضوع فکر کنند که نسل جدید آن‌ها چه زمانی به صورت رسمی رونمایی و روانه بازار می‌شود. در ادامه مطلب این موضوع را شفاف‌سازی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

همان طور که می‌دانید AirPods Max یکی از حرفه‌ای ترین هدفون‌های بی سیم اپل به حساب می‌آید که اواخر سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی رونمایی شد و از آن جا که اطلاعات مختلف به ما نشان می‌دهد، ظاهرا اپل برنامه‌ای برای عرضه نسل دوم آن ندارد.

از آن جا که اپل در ماه ژوئن از سیستم Lossless در سرویس اپل موزیک رونمایی کرد، کاربران همواره به دنبال نسخه دوم این محصول بوده‌اند. چرا که ایرپادز مکس حتی در صورت ارتباط از طریق سیم با دستگاه دیگر، امکان پخش موزیک با سیستم لاسلس را نخواهد داشت.

این محصول ۵۴۹ دلاری مدت زمان زیادی است که در بازار وجود دارد، اما نقشه‌ای برای عرضه نسخه دوم آن در سر کوپرتینویی‌ها نیست و مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ اعلام کرد که آن‌ها احتمالا فقط رنگ بندی جدیدی را برای آن ارائه خواهند کرد.

چندی پیش تصاویر طرح مفهومی این هدفون گران قیمت مجهز به درگاه USB-C و شارژ از طریق مگ سیف در رنگ‌های جدید منتشر شد. اما متأسفانه به نظر می‌رسد که این تصاویر تنها در حد همان طرح مفهومی باقی مانده و خبری از ارائه نسل دوم آن نیست.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که اپل در حال کار روی کدک‌های جدید بلوتوث برای کیفیت بالاتر صدا است که به زودی برای ایرپادز مکس ارائه می‌شود. در حالی که این موضوع می‌تواند برای کاربران خوشایند باشد، اما مسلما آپگرید کردن دستگاه و ارائه نسخه جدید که با تکنولوژی‌های روز دنیا سازگار باشد، آن‌ها را بیشتر خوشحال خواهد کرد.

اپل با معرفی ایرپادز پرو ۲، از چیپ جدید H2، بهبود قابلیت حذف نویز فعال و ویژگی جدید Adaptive Transparency به همراه بلوتوث نسخه ۵.۳ پرده برداری کرد.

نسل سوم ایرپادز اپل در ماه اکتبر سال گذشته رونمایی شد و زبان طراحی آن تا حد زیادی به ایرپادز پرو شبیه بود.

این محصول البته از قابلیت حذف نویز فعال برخوردار نبود و به جای آن به گفته اپل، کاربران در حین استفاده بیس بیشتری را تجربه خواهند کرد. این محصول با یک بار شارژ می‌تواند حدودا ۶ ساعت به شما سرویس‌دهی کند و از سیستم شارژ مگ سیف نیز پشتیبانی می‌کند. کوپرتینویی‌ها همچنین با ارائه این محصول، پشتیبانی از دالبی اتموس به همراه صدای فضایی (Spatial Audio) را نیز به ایرپادها اضافه کردند.

از آن جا که متخصصان اپل خود را برای ارائه کدک‌های جدید آماده می‌کنند، لذا بعید نیست ایرپادز ۴ از این کدک‌ها، چیپ H2 به همراه بلوتوث نسخه ۵.۳ پشتیبانی کند.

نسل دوم این محصول تنها چند ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد و به این ترتیب نباید انتظار رونمایی از نسخه سوم به این زودی‌ها داشته باشیم.

به نظر شما کدام یک از این محصولات بیشتر به کارتان می‌آید یا از آن استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما