اپل حداقل دو سال تا فیس آیدی زیر نمایشگر فاصله دارد

اقتصاد ۱۰۰ - راس یانگ تحلیلگر معتبر صفحه نمایش، امروز در توییتی اذعان کرده که برخلاف ادعاهای قبلی حداقل تا سال ۲۰۲۵ شاهد فیس آیدی زیر صفحه نمایش نخواهیم بود.

اپل حداقل دو سال تا فیس آیدی زیر نمایشگر فاصله دارد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،به گفته راس یانگ مشاور معتبر صنعت نمایشگر، که سابقه بسیار خوبی در زمینه اطلاعات مرتبط با صفحه نمایش در مورد محصولات آینده اپل دارد، بعید است که اپل تا سال ۲۰۲۵ اجزای فیس آیدی را به زیر نمایشگر آیفون منتقل کند.

یانگ پیش از این انتظار داشت اپل اولین آیفون خود را با فیس آیدی زیر صفحه نمایش در سال ۲۰۲۴ عرضه کند، اما او اکنون معتقد است که طبق توییتی که امروز به اشتراک گذاشته، این بازه زمانی به دلیل «مشکلات مربوط به سنسور» حداقل تا سال ۲۰۲۵ عقب بیافتد. این بدان معناست که آیفون ۱۷ پرو می‌تواند اولین مدلی باشد که از فیس آیدی زیر نمایشگر بهره ببرد، اما او همچنان انتظار دارد که اپل برای دوربین سلفی آیفون از یک سوراخ در جلوی دستگاه استفاده کند.

بازه زمانی اصلاح شده راس یانگ با گزارش نشریه کره‌ای The Elec که ادعا می‌کند فیس آیدی زیر صفحه نمایش سال آینده روی آیفون ۱۶ پرو رعضه می‌شود، در تضاد است. اما این را هم باید در نظر گرفت که اطلاعات یانگ معمولا دقیق‌تر است، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که حداقل دو سال تا فیس آیدی زیر نمایشگر فصله داشته باشیم.

در این میان شایعه شده است که اپل پس از معرفی داینامیک آیلند در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو در سال گذشته، این ویژگی را به هر چهار مدل آیفون ۱۵ گسترش خواهد داد. البته اگر بالاخره آیفون‌های دارای فیس آیدی زیر نمایشگر را شاهد باشیم، باز هم این امکان وجود دارد که داینامیک آیلند به شکل یک ویژگی نرم افزاری اختیاری باقی بماند.

راس یانگ پیش‌تر ادعا کرده بود که آیفون می‌تواند از طراحی تمام صفحه با فیس آیدی و دوربین جلویی که در سال ۲۰۲۶ زیر نمایشگر قرار می‌گیرد، بهره ببرد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما