شایعه برگزاری رویداد بازی Starfield در هفته آینده

اقتصاد ۱۰۰ -به گزارش یکی از نویسندگان وب‌سایت VGC، شرکت «بتسدا» (Bethesda) قصد دارد در هفته آینده، رویدادی مستقل برای معرفی بازی Starfield برگزار نماید.

شایعه برگزاری رویداد بازی Starfield در هفته آینده

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل ازسخت افزارمگ ،جای تعجب نیست که بازی Starfield اکنون در صد فهرست مورد‌علاقه‌ترین عناوین پلتفرم «استیم» (Steam) قرار دارد؛ چرا که این بازی به عنوان تازه‌ترین IP شرکت Bethesda پس از 25 سال به شمار می‌آید. این شرکت در طی این سال‌ها فرانچایز‌های فوق‌العاده‌ای نظیر Fallout و The Elder Scrolls را ساخته است و حال طرفداران منتظر تجربه بازی نقش‌آفرینی بعدی این شرکت هستند. بازیکنان در بازی موردانتظار Starfield می‌توانند وارد جهانی علمی تخیلی و فضایی گسترده شوند و ایده‌های این شرکت در مورد آینده زندگی بشریت در فضا را تجربه کنند.

شرکت Bethesda برنامه داشت که بازی را به مناسبت یازدهمین سالگرد انتشار The Elder Scrolls V (پرفروش‌ترین بازی تاریخ بتسدا) در تاریخ 11 نوامبر 2022 به بازار عرضه کند. اما این شرکت تاریخ عرضه این بازی و عنوان Redfall (ساخته استودیو Arkane) را به روز دیگری موکول کرد. طرفداران انتظار داشتند در رویداد Developer_Direct مایکروسافت، «بتسدا» نمایشی از بازی Starfield را ارائه دهد اما آن‌ها ترجیح دادند که رویدادی مستقل برای معرفی این بازی برگزار کنند.

بر اساس آخرین شایعات، به نظر می‌رسد انتظار طرفداران برای فهمیدن تاریخ نمایش جدید Starfield به‌زودی به پایان می‌رسد. چند ساعت پیش، «اندی رابینسون» از خبرگزاری VGC در صفحه شخصی توییتر خود ادعا کرد که تاریخ برگزاری رویداد Starfield به‌زودی اعلام خواهد شد. همچنین «جِز کوردن» در آخرین اپیزود پادکست Xbox Two شرح داد که جزئیات این رویداد در هفته‌ی آینده معرفی می‌شود.

رویداد بازی Starfield

منابع فوق اطلاعات روشنی از تاریخ دقیق برگزاری رویداد Starfield منتشر نکردند. اما انتظار می‌رود شرکت Bethesda این رویداد ویژه را در ماه مارس برگزار کند. بی‌شک طرفداران در رویداد بازی Starfield، بالاخره با تاریخ انتشار رسمی آن مواجه می‌شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا «بتسدا» بازی Starfield را در نیمه اول سال 2023 عرضه می‌کند یا نه. بازی‌های بزرگی قرار است در نیمه اول سال 2023 عرضه شوند و در صورت انتشار Starfield، این بازی باید با عناوینی مانند نسخه چهارم «دیابلو» (Diablo IV)، بازی Street Fighter 6 و Suicide Squad: Kill the Justice League رقابت کند.

بازی Starfield برای پلتفرم‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه خواهد شد. به احتمال فراوان، این بازی در روز اول انتشار خود برای مشترکین Game Pass قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما