انتشار تریلر جدیدی از مراحل و مبارزات بازی Redfall

اقتصاد ۱۰۰ - تریلر جدید بازی مورد انتظار «ردفال» (Redfall) به نمایش مکان‌های مختلف، مراحل فانتزی و سیستم مبارزات Co-Op این عنوان می‌پردازد.

انتشار تریلر جدیدی از مراحل و مبارزات بازی Redfall

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،در جریان همایش IGN Fan Fest 2023، استودیو «آرکین» (Arkane) از تریلر جدیدی از گیم پلی و جهان بازی پرده‌برداری کرد. در کنار نمایش تریلر، «بن هورن»، طراح تولید این بازی اطلاعاتی را از پروژه استودیو Arkane به اشتراک گذاشت. او اعلام کرد در سیستم مبارزات Co-op بازی Redfall، بازیکنان آزاد خواهند بود که مستقل از یکدیگر به هرکجا که می‌خواهند بروند. البته دور بودن بازیکنان از یکدیگر ممکن است قدرت لازم برای مقابله با دشمنان بازی را از دست بدهند.

«هورن» همچنین تاکید کرد بازی Redfall بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه Arkane به شمار می‌آید. او در این باره گفت:

ما می‌دانستیم که می‌خواهیم چیزهایی که جز دی‌ان‌ای استودیو «آرکین» هست را حفظ کنیم. چیزهایی در بازی‌های گذشته این استودیو وجود داشتند که ما از آن‌ها قدردانی می‌کنیم. ما به داستان‌سرایی محیط و نوع روایت قوی که احساس زندگی در جهانی را به وجود آورد، ارزش قائل می‌شویم. ما این چالش را برای ساخت عنوانی جهان آزاد انجام دادیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که هر خانه‌ یا فروشگاهی که بازیکنان در آن وارد می‌شوند، احساس راحتی و خوانایی پیدا کنند.

داستان بازی Redfall در ایالت ماساچوست آمریکا رخ می‌دهد که در آن خورشید طلوع نمی‌کند. خون آشام‌ها کنترل همه چیز را در دست دارند و بازیکنان نیز با بازی در نقش بازماندگان، تلاش می‌کنند با خصائص و اسلحه‌های مختلف از این مهلکه جان سالم به در ببرند. این منطقه که حالا چیزی جز خرابه‌های ویران شده از ساختمان‌های متروکه ندارد، خود را در حالی می‌بیند که دشمنان در آن پناهگاه‌های مختلف ساخته و تمامی راه‌ها را با موانع بسته‌اند.

تریلر جدید بازی Redfall

استودیو Arkane تایید کرد دو بسته‌الحاقی جدید پس از عرضه بازی Redfall در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. بازی Redfall در تاریخ 2 مه 2023 (12 اردیبهشت 1402) برای پلتفرم‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) منتشر می‌شود. مانند سایر آثار انحصاری شرکت «مایکروسافت»، این بازی هم از همان روز نخست برای مشترکین سرویس Game Pass ایکس باکس قابل دریافت خواهد بود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما