شروع ناامید کننده نسخه PC بازی Returnal در استیم در هفته اول عرضه

اقتصاد ۱۰۰ - نسخه PC بازی Returnal به تازگی منتشر شده و طبق آخرین خبرها به نظر می‌رسد که بازی تیراندازی سوم شخص در اولین هفته انتشار خود به آماری کمتر از 7000 گیمر در استیم دست یافته که عددی ناامیدکننده برای فروش آن عنوان شده است.

شروع ناامید کننده نسخه PC بازی Returnal در استیم در هفته اول عرضه

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از سخت افزارمگ ،تنها بازی سونی که عملکردی بدتر از Returnal داشته بازی Sackboy: A Big Adventure است که توانست حداکثر 610 پلیر را جذب کند.

سایر بازی‌های پورت شده سونی برای PC عملکرد بهتری داشته‌اند و در همین راستا می‌توان God Of War با 74000، Marvel’s Spider-Man با نزدیک به 66,000 گیمر و هورایزن  Zero Dawn و همچنین Days Gone را به ترتیب با 56,000 و 28,000 گیمر مثال زد. بازی Returnal اوایل این هفته برای PC در استیم در دسترس قرار گرفت و در حال حاضر طبق آخرین خبرها در رتبه 165 بازی پراستفاده در استیم در 24 ساعت گذشته قرار دارد.

با این وجود برخی از سری بازی‌های بزرگ‌تر سونی مانند Uncharted: The Legacy of Thieves Collection نیز نتوانسته سروصدای زیادی را در نسخه PC ایجاد کنند و بازی آنچارتد برای کامپیوتر در هفته اول با توجه به بزرگ‌تر بودن فرنچایز آن نسبت به Returnal توانست به تعداد بازیکن 10,851 دست پیدا کند.

Returnal استیم فروش

با این حال به نظر می‌رسد که آمار فروش Returnal برای پلی استیشن علارغم استیم بالا بوده و سونی در ژوئن 2021 ادعا کرد که بازی در دو ماه اول عرضه نزدیک به 560,000 کپی برای PS5 فروش داشته است. پس از ماه‌ها گمانه‌زنی در خصوص سرنوشت نسخه PC، بالاخره در ماه دسامبر 2022 عرضه ورژن پی سی این بازی تایید شد و هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما