قاب سیلیکونی پیکسل 7a ابعاد و رندرهای آن را نشان می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی میان‌رده پیکسل 7a از زبان طراحی سری پیکسل ۷ بهره می‌برد.

قاب سیلیکونی پیکسل 7a ابعاد و رندرهای آن را نشان می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ، اولین رندرهای منتسب به نسخه میان‌رده سری پیکسل ۷ موسوم به پیکسل 7a دو ماه پیش منتشر شد و به دنبال آن نیز ویدئویی از این گوشی هوشمند فاش شد که به نظر مربوط به نسخه اولیه (پروتوتایپ) پیکسل 7a است. با وجود همه این گزارش‌های غیر رسمی، گوگل تا به امروز هنوز هیچ اشاره رسمی به گوشی جدید خود نداشته است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک تولید‌کننده قاب برای گوشی‌های هوشمند تصویری از قاب سیلیکونی شفاف گوشی پیکسل 7a را در اختیار کاربران قرار داده است که با رندرهای این گوشی نیز همراه شده است. 

طبق تصاویر موجود در این گزارش، رندرهای جدید پیکسل 7a با طراحی این گوشی که قبلا در رندرهای گذشته آن دیده بودیم کاملا مطابقت دارد. همانطور که انتظار می‌رفت،‌ پیکسل 7a از زبان طراحی مشابه سری پیکسل ۷ بهره خواهد برد و تفاوت ظاهری زیادی با سری پرچدار گوگل نخواهد داشت. در این راستا، پنل پشتی پیکسل 7a میزبان نوار فلزی خواهد بود که در آن دو دوربین و فلش LED جای گرفته است. از آن سو، در پنل جلویی پیکسل 7a نمایشگر تخت با ناچ حفره دوربین سلفی قرار خواهد داشت. به علاوه، ابعاد این میان‌رده نیز برابر با ۱۵۲٫۴ در ۷۲٫۹ در ۹٫۰ میلی‌متر خواهد بود. همچنین پیکسل 7a به مانند پیکلس 6a از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بی‌بهره خواهد بود. 

شایان ذکر است که گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند پیکسل 7a احتمالا در فصل بهار و در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل رونمایی خواهد شد. با توجه به شایعات مختلف، پیکسل 7a در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی پیکسل 6a با بهبودهای مختلفی همراه خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه تنسور G2 اشاره کرد. به علاوه، انتظار می‌رود این گوشی به نمایشگر اولد ۶٫۱ اینچی فول اچ‌دی پلاس مجهز باشد. دوربین اصلی این گوشی نیز سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ خواهد بود. برچسب قیمتی احتمالی پیکسل 7a نیز برابر با ۴۵۰ دلار خواهد بود. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما