آنر X8a معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت آنر از جدیدترین گوشی خود با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی رونمایی کرد.

آنر X8a معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،شرکت آنر به تازگی از جدیدترین گوشی خود با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۷ اینچی با پنل LCD فول اچ دی پلاس که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد رونمایی کرده است. بار پردازشی آنر X8a بر دوش تراشه هلیو G88 مدیاتک خواهد بود. این گوشی دارای حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی بوده و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت غیر قابل ارتقا را دارا است.

در پنل پشتی این گوشی، شاه یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار هستیم. دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز، دوربین سه‌گانه این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین این دستگاه دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که درون یک حفره در بالای نمایشگر تعبیه شده است. آنر X8a در بخش نرم‌افزار از اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 6.1 پشتیبانی خواهد کرد. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین خواهد شد که از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.


 

آنر X8a در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و Cyan Lake عرضه خواهد شد. پیکربندی این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۲۲۰ پوندی بوده و پیش‌فروش آن اکنون در وب‌سایت رسمی آنر آغاز شده است. انتظار می‌رود این گوشی در طی هفته‌های آینده، در بازارهای بیشتر ظاهر شود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما