پوکو X5 با چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ در گیک‌بنچ دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ -گوشی شیائومی پوکو X5، اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ و به همراه چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ رویت شده است.

پوکو X5 با چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ در گیک‌بنچ دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،در چند وقت اخیر، بازار شایعات و مطالب پیرامون گوشی شیائومی پوکو X5 حسابی داغ شده و به نظر می‌رسد که در حال نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی این محصول هستیم. این گوشی به تازگی در بنچمارک معروف گیک‌بنچ نیز دیده شده و نوع چیپست، میزان حافظه رم و نسخه سیستم عامل اندروید به کار رفته در آن مشخص شده است.

پوکو X5 با شماره مدل شیائومی 22111317PG شناخته شده و توانسته تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۶۹۳ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۲٫۱۱۳ را به خود اختصاص دهد. این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده کرده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. شیائومی این گوشی را به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ روانه بازار کرده که به احتمال زیاد، رابط کاربری MIUI 13 را به همراه خواهد داشت.


 

با استناد به شایعات پیشین، پوکو X5 در واقع نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت ۱۲ بوده و تنها به جای چیپست اسنپدراگون ۴ نسل اول، در آن از اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده شده است. به احتمال زیاد، نسخه پرو این گوشی نیز در کنار نسخه معمولی معرفی خواهد شد. این گوشی نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید بوده و از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند.

درباره عملکرد و مشخصات فاش شده شیائومی پوکو X5 چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، آیا این گوشی می‌تواند تا محصول موفقی باشد؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز