تصاویر واقعی و مشخصات فنی پوکو X5 پرو فاش شد

میان‌رده پوکو نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 12 پرو Speed Edition محسوب می‌شود.

تصاویر واقعی و مشخصات فنی پوکو X5 پرو فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام ،همانطور که قبلا شایعه شده بود، شیائومی احتمالا به زودی و در طی هفته‌های آینده از نسل جدید سری پوکو X موسوم به سری پوکو X5 رونمایی خواهد کرد. به علاوه، گزارش‌ها اذعان داشته‌اند این سری میان‌رده شامل دو مدل پوکو X5 و پوکو X5 پرو خواهد بود. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده است که تصاویر واقعی و مشخصات فنی پوکو X5 پرو را فاش ساخته است.

در این گزارش که توسط افشاگری به نام JAOLtech به اشتراک گذاشته شده است، پوکو X5 پرو را همراه با یک لایه پلاستیکی نشان می‌دهد که حاوی مشخصات فنی این گوشی است. در این راستا، این لایه پلاستیکی تایید می‌کند پوکو X5 پرو از نمایشگر امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. بع علاوه، این نمایشگر میزبان ناچ حفره دوربین سلفی نیز خواهد بود.

قلب تپنده این گوشی نیز تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 778G با پردازنده هشت هسته‌ای خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی سریع تامین خواهد شد. همچنین پوکو X5 پرو به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که با لنز فوق عریض و سنسور ماکرو همراه خواهد بود. دیگر مشخصات فنی میان‌رده پوکو شامل اسپیکرهای دوگانه و NFC می‌شود.


 

این افشاگر همچنین تصویری از پنل پشتی پوکو X5 پرو منتشر کرده است که آن را در رنگ زرد نشان می‌دهد. طبق این تصویر واقعی، پنل پشتی پوکو X5 پرو میزبان جزیره دوربین بزرگی خواهد بود که در آن دوربین سه‌گانه و فلاش LED جای گرفته است. در سمت راست ماژول دوربین نیز لوگوی برند پوکو حک شده است. باید اضافه کرد JAOLtech تصویری نیز از جعبه فروش پوکو X5 پرو در دسترس کاربران قرار داده است که خبر از کانفیگ حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن می‌دهد. شناسه مدل این گوشی نیز 22101320G است.

در نهایت باید اشاره کرد این گزارش تایید می‌کند که پوکو X5 پرو به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت 12 پرو Speed Edition که به طور اختصاصی برای بازار چین معرفی شده بود، عرضه خواهد شد. در حال حاضر، برچسب قیمتی این گوشی مشخص نیست. 

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز