وحشتناک ترین اقامتگاه های تفریحی دنیا + عکس

برخی از اقامتگاه های تفریحی در دنیا می باشند که رفتن به آنها دل و جرات می‌خواهد .

 وحشتناک ترین اقامتگاه های تفریحی دنیا + عکس

دیگر نگران صف های طولانی در میز پذیرش یا تلاش برای گرفتن آخرین سوسیس صبحانه نخواهید بود چرا که شمار میهمانان در این گردشگاه های متروکه و گرچه خوشگل، بسیار اندک هست.

 منزل های یوفو سازی – تایلند –

این منزل های دایره ای شکل تعطیلاتی در ساحل شمالی تایلند در اواخر دهه 1970 ساخته شدند. هدف این بود که اقامتگاهی لوکس و خانوادگی نزدیک شهر نیو تایپه ساخته شود.

ولی با اینکه این منزل ها احتمالا عمده شبیه منزل های جن زده معمولی به نظر نرسند، ولی چیزی عجیب در مورد این مکان متروک وجود دارد.

این پروژه در دهه 1980 به دلیل نبود سرمایه کافی و برخی حوادث رمزآلود از جمله چندین تصادفی که در هنگام فرآوری و ساز رخداد افتاد، متوقف شد.

برخی افراد محلی یقین دارند زمانی که کارگران محلی مجسمه ای از اژدهای چینی را به دلیل عریض کردن جاده ورودی اصلی به اقامتگاه ویرانی کردند، اقبال شوم به سر خود آوردند.

هتل مایا – کوبه – ژاپن – Japan

هتل آرت دکو مایا در شمال شهر کوبه در ژاپن در مسیر کوه مایا واقع شده و تنها از طریق اتومبیل کابلی یا مسیر کوهنوردی شیب دار قابل دسترس هست. این هتل در سال 1929 ساخته شد و در طول تاریخ خود دچار مصیبت های ناگفته بسیاری شده هست .

این هتل در زمان جنگ جهانی دوم دچار صدمه سنگین ناشی از بمب شد, و شش سال بعد از افتتاح دوباره در سال 1961 به شدت توسط طوفان تایفون و جریان های گِل صدمه دید تا یکبار دیگر درهای آن بسته شود.<span;>این مکان سرانجام در سال 1974 و این بار بعنوان مرکزی دانش آموزی باز شد. به ندرت از این مکان بهره گیری شد و در سال 1995 بعد از خسارت اکثر ناشی از زلزله بزرگ هانشین برای همیشه بسته شد.

با وجود خرابی های عمده به دلایل اشاره شده هنوز هم میتوان زیبایی های محو شده این ساختمان را دید و معماری آرت دکوی آن را تحسین کرد .

 ساختمان های بوکر هیل استیشن – کامبوج – Cambodia

امروز, بوکر هیل استیشن گروهی از ساختمان های متروکه و در شرایط بد هست ولی وقتی که در اوایل دهه 1920 ساخته شده بود هدف این بود که اقامتگاهی لوکس مخصوص استعمارگران ثروتمند فرانسوی باشد.

موقعیت جغرافیایی دورافتاده و آب و هوای گرم و شرجی کامبوج از همان نخست مشکلاتی را ایجاد کرد بطوری که 900 نفر در هنگام تولید و ساز فوت کردند. این مکان در سال 1925 افتتاح شد ولی 15 سال بعد در حین جنگ هندوچین متروکه شد.

در سال 1962 ساختمان های بیشتری از جمله یک کازینو افتتاح شد. ولی در سال 1972 گروه خمرهای سرخ منطقه را به دست گرفت و این اقامتگاه یکبار دیگر متروکه شد.

طرح های جدیدی برای تبدیل دوباره این منطقه به اقامتگاه لوکس تعطیلاتی وجود دارد, و دولت کامبوج اخیراً فرآوری بزرگراه تازه ای را به پایان رسانده که دسترسی به این محل را راحت تر میکند. ولی در حال آماده, تنها ساختمانی که هنوز مورد بهره گیری قرار دارد معبدی کوچک هست.

 واروشا – قبرس – Cyprus

در دهه های 1960 و 1970 واروشا در قبرس اقامتگاه تفریحی پرطرفداری کنار دریا بود. سلبریتی هایی مانند الیزابت تیلور، بریژیت باردو و ریچارد برتون از ماه ها گذشته اتاق های لوکس آن را رزرو می‌کردند تا بتوانند از تماشای مناظر رو به دریا لذت برند.

ولی همۀ چیز در جولای 1974 با حمله ارتش ترکیه تغییر کرد. 45 هزار نفر جمعیت واروشا فرار کردند و این شهر تبدیل به شهر ارواح شد. ولی حمله درست بیرون شهر متوقف شد و آتش بسی نه عمده راحت حاصل شد.

امروزه واروشا شهری بین قبرس شمالی تحت تسلط ترک ها و ارتش یونان به سمت جنوب هست. ساکنین امیدوار بودند که به محض رفع بن بست سیاسی بتوانند به منزل های خود برگردند ولی با گذشت بیش از 40 سال, هنوز هم چشم براه میباشند.

منبع: بدینسان

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما