تابوت خوابی این دختر دنیا را لرزاند / چرا به این روز افتاد ؟!

ماجرای دختر جوانی که شب ها در تابوت می خوابد سوژه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی شده است.

تابوت خوابی این دختر دنیا را لرزاند / چرا به این روز افتاد ؟!

یک اینفلوئنسر معروف در یک ویدیو تیک تاکی اعتراف کرده که شب ها به جای تختخواب در یک تابوت واقعی می خوابد. این دختر جوان و زیبا با انتشار این ویدیو حواشی زیادی را به راه انداخته است. او حتی عکس تابوت ترسناک خودش را هم در تیک تاک به اشتراک گذاشته است.

گاهی اوقات ما خواب های بسیار خوبی می بینیم، وقتی که بیدار می شویم آرزو می کنیم که کاش این خواب بیشتر ادامه داشت. و گاهی اوقات هم ممکن است آرزو کنیم که ای کاش بیدار نمیشدیم. یک دختر عاشق خون آشام ها، گفته که هر شب طوری می خوابد که انگار دلش نمی خواهد دیگر بیدار شود. البته او این حرف را به شوخی گفته است، ولی یک تابوت دارد.

وی با انتشار عکس این تابوت در تیک تاک، باعث شد که فالوورهایش واکنش نشان داده و صدها کامنت برای او بگذارند. او که با نام کاربری سد اسپایس شناخته می شود، اعلام کرده که هر شب به جای تخت خواب در یک تابوت واقعی می خوابد. سد اسپایس از دوران نوجوانی عاشق خون آشام ها بوده و می خواهد سبک زندگی همانند آنها داشته باشد.

خوابیدن دختر جوان در تابوت

خون آشام ها موجوداتی افسانه ای هستند که روزها در یک تابوت خوابیده و شب ها از تابوت بیرون می آیند. آنها ذات شیطانی داشته و خون انسان ها و حیوانات تغذیه می کنند. ساخت فیلم ها و سریال های مختلف درباره این موجودات خیالی باعث شده تا برخی رو به عمل های جراحی بیاورند یا سبک زندگی شان را طوری تغییر دهند که همانند خون آشام ها باشند.

دختر جوانی که شب ها در تابوت می خوابد

سد اسپپایس گفته که از زمان نوجوانی عاشق خون آشام ها شده و یک هوادار پروپاقرص این موجودات افسانه ای می باشد. او همانند خون آشام ها آرایش می کند و حتی دندان های نیش مصنوعی خون آشامی دارد! وی عکس های زیادی با گریم خون آشام ها در اینستاگرام و تیک تاک خودش منتشر کرده است. ولی هیچ یک از آنها به اندازه تابوت او ترسناک نبوده اند.

خانم سد اسپایس گفته که تابوت را از یک مغازه عجیب و غریب به نام (تامین تابوت ساز) خریده است. بعد از اینکه این دختر عکس تابوت و ماجرای خوابیدنش درون آن را منتشر کرد، ویدیو او بیش از 1.6 میلیون بازدید گرفت که رقم بسیار بالایی است. این دختر جوان و زیبا نزدیک به 1 میلیون فالوور هم دارد که این رقم هر روز در حال افزایش می باشد.

مخالفت والدین با خرید تابوت برای اتاق خواب

این اینفلوئنسر جوان توضیح می دهد: بعد خرید تابوت، مجبور شده خودش آن را رنگ و مونتاژ کند، درست مانند اکثر کسانی که یک تخت معمولی را از یک فروشگاه می‌خرند. او دوباره توضیح می دهد که: همه چیز از زمانی شروع شد که او هنوز یک نوجوان بود. اسپایس جزئیات جالبی را در مورد اتاق خواب خون آشام مانند خود به اشتراک گذاشت، از جمله منشاء تمایل او به خوابیدن در تابوت.

خوابیدن دختر جوان در تابوت

به گفته او، این یک آرزوی دیرینه بود و به زمانی که او تنها 14 سال داشت برمی گشت و او می خواست راهی آسان برای پنهان شدن از مشکلاتش داشته باشد. برای تلاش برای تحقق آن، به والدینش رو کرد و از آنها خواست که برایش تخت تابوتی بسازند. متأسفانه، او مجبور شد کمی بیشتر صبر کند تا رویای خود محقق شود. زیرا والدینش این ایده را عجیب و غریب می دانستند و به آن نه می گفتند.

ولی علیرغم مخالفت های اولیه آنها، او همچنان پافشاری کرد و در نهایت به هدف خود رسید. سد اسپایس ادعا می کند که خوابیدن در یک تابوت، بیش از یک مزیت برای او دارد. وی توضیح داده که تابوت 6 فوتی 8 اینچی اش را کمی ارتقا داده است. زیرا که فقط برای تزئین اتاقش استفاده نمی شود. اسپایس گفت که این تابوت را با 4 اینچ مموری فوم پوشانده شده است.

واکنش کاربران به تابوت خانم سد اسپایس

البته وقتی اسپایس به خواب می رود درب آن تابوت را نمی بندد. تابوت او هوابند نیست ولی اسپایس ادعا می کند که باز هم بستن تابوت ممکن است خطرناک باشد. باید بگوییم که اسپایس فکر می کند که تابوت به عنوان یک راه منحصر به فرد برای فیلتر کردن تاریخ های نامطلوب و خاطرات بد او عمل می کند. برخی از او انتقاد می کنند، در حالی که برخی دیگر دیدگاه او را درک می کنند.

عکس دختر خون آشام

از آنجایی که همه چیز فقط درمورد یک دیدگاه است، ولی واکنش های بسیار متفاوتی به کل آزمایش خانم اسپایس در بخش نظرات وجود داشت. در حالی که برخی از فالوورهای او ابراز نگرانی کردند و آن را یک پرچم قرمز یا حتی یک نشانه احتمالی تروما دانستند، برخی دیگر موفق شدند جنبه مثبت تری از آن را ببینند و او را حمایت کردند.

منبع: پارس ناز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما